Kirjoitettu
14-04-2015
10:20
Muokattu
14-04-2015
11:02
RaMaria
Päivitin MACin Yosemiteen ja sen jälkeen tietoturva ei hyväksuy vahvistuksia. Eikö Yosemite ole päivitetty Soneran systeemiin??
Seppo
14-04-2015 11:01
Moikka @serepo ja tervetuloa Klaaniin!
Eipä ole tullut vastaan kyseistä, mutta minäpä selvittelen mikä tämän tilanne on! Palaan sitten asiaan. 🙂
Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!
14-04-2015 16:22
@serepo, Meillä on käytössä Mac-versio joka tulee Yosemitea. Kannattaa kokeilla asentaa uudelleen tietoturva sivuiltamme, varmistetaan että käytössäsi on varmasti viimeisin versio.
Laita viestiä saitko uudelleen asennuksen jälkeen toimimaan.
Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7
15-04-2015 16:29
Hei, latasin turvaohjelman uudestaan ja se alkoi toimia. Kysyi tunnistekoodia jonka annoin. Siihen ei tullut koskaan vahvistusta ja edelleen lukee ilmoituksessa: "asennusta viimeistellään" ja "tilauskoodia ei ole annettu". Jossain lienee vielä joku bugi.
serepo
15-04-2015 16:47
Nyt pitäisi kyllä päästä tarkistamaan tuo lisenssikoodi. Ota yhteyttä vaikkapa chatin kautta, siellä ollaan paikalla 24/7, varmistetaan että koodi on varmasti oikea.
Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7