Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
perisokea
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Asus / Windows 10 - äänen synkkausongelma

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ostin kuukausi sitten Asuksen fx503VM läppärin. Parin päivän käytön jälkeen huomasin, että videoiden ja elokuvien ääniraita epäsynkronoituu lyhyen katsomisajan jälkeen. Ongelma toistuu sekä selaimella katsottavista videoista, että koneen desktop Netflixistä. Äänessä kuuluu väliajoin myös pieni napsahdus, en tiedä onko se osa ongelmaa. Käytössä Realtekin audio, driver versiolla 6.0.1.8219. Olen kokeillut netistä löytynyttä ohjetta konfiguroida bluetooth-kuulokkeeni default ääneksi, jolloin ongelman olisi pitänyt ratketa. Ei onnistunut. Alla linkki ohjeeseen. Mitä voisin kokeilla seuraavaksi vai pitääkö kone lähettää huoltoon?

 

https://helgeklein.com/blog/2017/03/streamed-video-audio-sync-problems-windows-10-realtek-sound/

1 vastaus
ReOlivia
Moderaattori
Moderaattori
  • 338 custom-general.kudos
  • 592 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi @perisokea ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Eli onko niin, että alkuun ääni kulkee hienosti videon rinnalla ja sitten se epäsynkronoituu? Olet varmaan testannut muita videoita myös, esim Youtubea? Tekeekö siinä samaa?

 

Kikkakakkoset näytät jo kokeilleen, niin seuraava vaihtoehto on toimittaa laite huoltoon. Asuksen tuesta saat lisätietoja huoltoon liittyen, heidän yhteystietonsa ovat: 

09 69 37 96 90 (ma – pe 10.00-18.00) tai http://rma.asus.fi

 

Myös Telia Kaupan kautta tietokoneesi voidaan lähettää Asuksen huoltoon.


| Telia Yhteisön moderaattori | Käytössä Apple iPhone 12 | Kiinnostunut sarjoista ja elokuvista |