Ensimmäisen sähköpostilaatikon luonti?

  • 5 December 2020
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

Aloitin ensimmäisen luomisen. Kysyttiin etunimi ja sukunimi, syötin ne, sitten täppäsin Lähetä-painiketta.Joku ilmoitus vilahti niin nopeasti etten ehtinyt sitä lukea, ja sen jälkeen ei tapahdu mikään, eikä sivulla mikään muutu. Mitä pitäisi tapahtua ja miten pian?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@tellunkana@  kirjoitti:

Aloitin ensimmäisen luomisen. Kysyttiin etunimi ja sukunimi, syötin ne, sitten täppäsin Lähetä-painiketta.Joku ilmoitus vilahti niin nopeasti etten ehtinyt sitä lukea, ja sen jälkeen ei tapahdu mikään, eikä sivulla mikään muutu. Mitä pitäisi tapahtua ja miten pian?




Nyt kun tuota sähköpostia ei ole saatu luotua, suosittelen sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Sitä kautta saadaan sinulle tuo ensimmäinen sähköpostiosoite tehtyä ja jatkossa voit sitten hallinnoida sitä Minun Telian kautta. Voit myös sitten luoda myös lisäpostilaatikoita tarvittaessa.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@tellunkana@  kirjoitti:

Aloitin ensimmäisen luomisen. Kysyttiin etunimi ja sukunimi, syötin ne, sitten täppäsin Lähetä-painiketta.Joku ilmoitus vilahti niin nopeasti etten ehtinyt sitä lukea, ja sen jälkeen ei tapahdu mikään, eikä sivulla mikään muutu. Mitä pitäisi tapahtua ja miten pian?


Nyt kun tuota sähköpostia ei ole saatu luotua, suosittelen sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Sitä kautta saadaan sinulle tuo ensimmäinen sähköpostiosoite tehtyä ja jatkossa voit sitten hallinnoida sitä Minun Telian kautta. Voit myös sitten luoda myös lisäpostilaatikoita tarvittaessa.


Muutettuani uuteen asuntoon olen yrittänyt sähköpostilaatikon luontia useaan kertaan. Olen ottanut yhteyttä tukeen ja siellä todettiin että ei tosiaan toimi, ja sanottiin että tekevät vikailmoituksen. Itsekin tein vikailmoituksen. Mitään ei vaan tapahdu, korjaamisesta ei ole tullut mitään viestiä tai edes tarkennuskysymyksiä. Sähköpostilaatikon luonti ei edelleenkään onnistu.

 

Onko vikailmoitus sivuutettu vai hukattu vai mitä?


@tellunkana@  kirjoitti:

Muutettuani uuteen asuntoon olen yrittänyt sähköpostilaatikon luontia useaan kertaan. Olen ottanut yhteyttä tukeen ja siellä todettiin että ei tosiaan toimi, ja sanottiin että tekevät vikailmoituksen. Itsekin tein vikailmoituksen. Mitään ei vaan tapahdu, korjaamisesta ei ole tullut mitään viestiä tai edes tarkennuskysymyksiä. Sähköpostilaatikon luonti ei edelleenkään onnistu.


 


Onko vikailmoitus sivuutettu vai hukattu vai mitä?




Tästä en näe tietoja vikailmoituksestasi, onko se yhä auki vai mistä on kyse, kun siitä ei ole kuulunut enempää. Laita meidän asiakaspalveluun viestiä, niin asia saadaan tarkastettua henkilötietojesi perusteella.

Vastaa