F-Secure Freedome ja lähtevän postin asetukset


Millä asetuksilla saisin lähtevän postin toimimaan Freedomen kanssa?

Minulla on saapuva posti oman domainini kotipalvelimella. Minulla ei siis ole inet-käyttäjätunnusta. Liitteessä ovat asetukset joilla lähtevä posti toimii jos Freedome on pois päältä.


4 kommenttia

Sinulla näyttäisi tuon liitekuvan perusteella puuttuvan kokonaan autentikointi SMTP-palvelimelle. Kannattaa kokeilla laittaa samat tiedot autentikointiin kuin saapuvan postin tiedoissa on.

Minulla ei ole käyttäjätunnusta inet-palvelimelle, koska saapuva postini ei tule sille vaan oman domainini palvelimelle. Miten voin saada inetiin käyttäjätunnuksen?

Freedomilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Vaihda portti 25 ja ota pois SSL. Näillä asetuksilla pitäisi lähteä jos palvelimesi on Telian liittymän takana.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Sähköpostipalvelimen mail.inet.fi:25-kautta ei voi lähettää sähköpostia mikäli sinulla on Freedome-käytössä ja tunneli yhdistetty johonkin Freedomen keskittimeen. 


 


Käytäthän oman domainin kanssa oman sähköpostipalveluntarjoajasi lähtevän postin palvelinta. Kysy lisää tältä sähköpostinpalveluntarjoajalta autentikoivaa sähköpostipalvelinta. 


 


--


 


Telian omat osoitteet tietysti käyttävät Telian sähköpostipalvelimia käyttäen autentikoitua SMTP porttia 465 ja Telian sähköpostitiliä tunnistautumiseen. 

Vastaa