F-Secure tilin luominen

  • 1 April 2018
  • 3 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Minulla olisi jo F-Secure Safen tilauskoodikin, mutta vaatii jonkun Secure-tilin luomisen. Sähköposti ja salasana. Miksi ei nykyinen sähköposti kelpaa? Meinataan että "on jo käytössä". Tilauskoodin antaminen riitti läppäriin nyt kun latasin vuosi sitten muistilevyllä sinne. Securen tiliä ei edes kysytty. Tabletille ei levyä pysty asentamaan.


3 kommenttia

Kunniamerkki +14

@kaupungista kirjoitti:

Minulla olisi jo F-Secure Safen tilauskoodikin, mutta vaatii jonkun Secure-tilin luomisen. Sähköposti ja salasana. Miksi ei nykyinen sähköposti kelpaa? Meinataan että "on jo käytössä". Tilauskoodin antaminen riitti läppäriin nyt kun latasin vuosi sitten muistilevyllä sinne. Securen tiliä ei edes kysytty. Tabletille ei levyä pysty asentamaan.




Suosittelen sinua olemaan yhteydessä F-Securen tukeen joka palvelee numerossa 09 4245 4493 ma–pe 8–18 (pl. yleiset juhlapyhät).

Sain yllättäen sähköpostin, minkä avulla  pystyin antamaan tilauskoodin. En tajua F-Securen periaatetta. Kysyttiin ensin e-mail postia ja samalla tilauskoodia. Sähköposti ilmoitettiin sitten käytössä olevaksi mutta  tiedot tyhjennettiin.


@tilastokirjoitti:

@kaupungistakirjoitti:

Minulla olisi jo F-Secure Safen tilauskoodikin, mutta vaatii jonkun Secure-tilin luomisen. Sähköposti ja salasana. Miksi ei nykyinen sähköposti kelpaa? Meinataan että "on jo käytössä". Tilauskoodin antaminen riitti läppäriin nyt kun latasin vuosi sitten muistilevyllä sinne. Securen tiliä ei edes kysytty. Tabletille ei levyä pysty asentamaan.


Suosittelen sinua olemaan yhteydessä F-Securen tukeen joka palvelee numerossa 09 4245 4493 ma–pe 8–18 (pl. yleiset juhlapyhät).


 

Saitko siis nyt kuitenkin asian jo hoidettua ja F-Securen toimintaan? :) 

Vastaa