Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
antt0
Kommentaattori
  • 3 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Freedomen aktivointi ei onnistu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen tilannut Soneralta Freedome palvelun. Kun yritän aktivoida tuotetta, kirjaudun normaalisti omilla Sonera tunnuksillani jonka jälkeen saan virheilmoituksen "Well this is Embrassing It seems we were unable to contact the Freedome Login Server". 

 

Mikä neuvoksi? 

1 vastaus
Pekka_Koo
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mille laitteelle yrität Freedomea aktivoida? MacOS-käyttöjärjestelmän osalta on tullut muutamia ilmoituksia, että aktivoiminen ei onnistu. Tämä asia on selvityksessä ja korjauksessa parhaillaan.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7