Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Parvima73
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

HP PAVILION X360 14-DW0007NO takuuhuolto

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi

Minulla on Telialta 25.11.2020 hankittu HP PAVILION X360 14-DW0007NO ja se hävittää äänet joka käynnistyksen jälkeen,olen tarkistanut päivitykset HP:n ja Windowsin puolelta,mikään ei auta,kuuluuko takuun piiriin vai mitä teen?

 

Muokkaus SannaMKoo: täsmennetty hieman otsikkoa 

7 vastausta
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 462 custom-general.kudos
  • 866 custom-general.replies
  • 88 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Takuuaika kyseisellä laitteella on 24kk, ja ainakin omiin korviin kuulostaisi että kyseinen häiriö kuuluisi takuun piiriin. Onko tuota jatkunut jo pidempäänkin? Koitin myös itse täältä googlailla mikä tuossa voisi olla taustalla, mutta en ainakaan äkkiseltään löytänyt ratkaisua!  

 

HP:n takuuasioissa sinun kannattaa olla suoraan yhteydessä heidän tuotetukeensa joko soittamalla numeroon 09 81 710 005, tai sitten vaihtoehtoisesti tavoitat heidät myös HP:n tukisivujen kautta. Pääsetkö näillä ohjein eteenpäin? 

 

 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

Sekunti
Kunniajäsen
  • 1781 custom-general.kudos
  • 2333 custom-general.replies
  • 180 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Voisin kuvitella, että ongelma voisi olla ajurissa tai sen asetuksissa.

 

Ääniongelmien korjaaminen:

https://support.microsoft.com/fi-fi/windows/%C3%A4%C3%A4niongelmien-korjaaminen-windowsissa-73025246...

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Parvima73
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

HP:n asiakastuen mukaan valmistajan takuu on päättynyt, @Sekunti:n  ohjeiden mukaiset jutut on tehty.Mitä teen?

 

 

 

 

---

Muokkaus Se_Jesse: lisätty tägäys

Parvima73
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Koneen sarjanumero on: XXXXX

 

 

 

---

Muokkaus Se_Jesse: muokattu tunnistetietona sarjanumero pois näkyvistä

Se_Jesse
Moderaattori
Moderaattori
  • 49 custom-general.kudos
  • 119 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Parvima73  kirjoitti:

HP:n asiakastuen mukaan valmistajan takuu on päättynyt, @Sekunti:n  ohjeiden mukaiset jutut on tehty.Mitä teen?


Sitten tietty yksi mahdollisuus on laittaa kone takuun ulkopuoliseen huoltoon, kun HP:n asiakastuesta vastattiin takuun olevan ummessa ja oletkin jo @Sekunti:n ohjeistuksen mukaisesti tarkistanut ajurit ja niiden asetukset.

| Telia Yhteisön moderaattori | Urheilu ja elokuvat |
Parvima73
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Voinko viedä koneen Telialle ja kertoa tämän stoorin ja kysyä,mitä tehdään?

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 309 custom-general.kudos
  • 690 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Parvima73  kirjoitti:

Voinko viedä koneen Telialle ja kertoa tämän stoorin ja kysyä,mitä tehdään?


Osa laitteista voidaan viedä huoltoon Telia Kaupan kautta, mutta HP:n laitteet toimitetaan huoltoon HP:n asiakastuesta saatavien ohjeiden avulla. Asiakaspalvelussa tai Telia Kaupassa pystymme toki tarkistamaan laitteen ostopäivän ja takuuajan tarvittaessa, mutta huolto hoituu suoraan HP:n kautta. @SannaMKoo laittoikin tuossa aiemmin sinulle yhteystiedot asiakastukeen.

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple | Juokseminen ja salitreeni |