Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65906
Kirjoituksia 178511

Inteno DG301AL hallintasivu.

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

1/20
Onko tässä laitteessa salasanasuojausta tuolle hallintasivulle?

Esim. Asus purkki vaatii tunnuksen ja salasanan ennenkuin pääsee muuttamaan asetuksia.

Tilanne on nyt se kun kirjoittaa selaimen osoitepalkkiin http://192.168.1.1 niin pääsee suoraan muuttamaan asetuksia!
Vastaa
0 tykkäystä
19 vastausta

Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Viestejä 4 902 kpl

2/20
Hei Bate173,

Oletuksena laite ei kysy hallintapaneelissa salasanaa.

Voit asettaa hallintapaneeliin salasanan klikkaamalla sivun oikeassa reunassa olevaa Administrator linkkiä. Klikkaa seuraavalla sivulla Change password. Jätä vanha salasana kenttä tyhjäksi ja syötä uusi salasana.

Nyt seuraavalla kerralla kun kirjaudut hallintaan niin sinulta kysytään käyttäjätunus ja salasana.
Vastaa
0 tykkäystä

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

3/20
Mistä tässä hallintasivulla voi tehdä uuden käyttäjän ja salasanan?

Nyt ei oo ku Administrator Ja UserAgent
Vastaa
0 tykkäystä

Kunniajäsen
Viestejä 4 420 kpl

4/20
Uutta käyttäjätunnusta ei voi tehdä hallintapaneeliin.
Vastaa
0 tykkäystä

Kommentaattori
Viestejä 35 kpl

5/20

@Marko-_ kirjoitti:
Hei Bate173,

Oletuksena laite ei kysy hallintapaneelissa salasanaa.

Voit asettaa hallintapaneeliin salasanan klikkaamalla sivun oikeassa reunassa olevaa Administrator linkkiä. Klikkaa seuraavalla sivulla Change password. Jätä vanha salasana kenttä tyhjäksi ja syötä uusi salasana.

Nyt seuraavalla kerralla kun kirjaudut hallintaan niin sinulta kysytään käyttäjätunus ja salasana.

Hyvä tieto, mulla on alkanut troijalaiset vaivaan.

Nyt pääsen muuttamaan salasanan.

Olen sitä monta kertaa yrittänyt, kun en tiennyt, että ei tarvi vanhaa salasanaa tietää.

On muuten aika heikko tietoturva kun ei ole salasanaa.

Vastaa
0 tykkäystä

Kunniajäsen
Viestejä 4 420 kpl

6/20

Se koko laite on aika heikkoo tietoturvaa... Etäkäyttöominaisuus ei koskaan tuo oikein lisäturvaa... Saa nähdä kun siihen todetaan suuri tietoturva aukko...

Vaikka etäkäyttöominaisuus onkin eri verkossa (virtuaalisessa verkossa siis) niin se ei koskaan ole luotettavaa...

Vastaa
0 tykkäystä

Kommentaattori
Viestejä 35 kpl

7/20

@olkitu kirjoitti:

Se koko laite on aika heikkoo tietoturvaa... Etäkäyttöominaisuus ei koskaan tuo oikein lisäturvaa... Saa nähdä kun siihen todetaan suuri tietoturva aukko...

Vaikka etäkäyttöominaisuus onkin eri verkossa (virtuaalisessa verkossa siis) niin se ei koskaan ole luotettavaa...

Mä vaihdoin ko.laitteeseen salasanan, mutta ilmeisesti unohdin sen kun ei hyväksynyt sitä kirjautuessa. Joten resetoin koko laitteen sillä reset painikkeella. Nyt se alkoi toimimaan, mutta entiset valot ei enää pala. Nyt palaa vain keskimmäinen Status valo! Saanko ne palamaan jotenkin kuten ennenkin? Kyljestä kun painaa nappia info, ne palaa vähän aikaa. Toisaalta, en niitä tarvitsekkaan, kun on makkarissa ja ne yöllä loistaa, että olen ne peittänyt, mutta kiinnostaa mistä ne saa takaisin päälle.

Vastaa
0 tykkäystä

Kunniajäsen
Viestejä 4 420 kpl

8/20

Ja... et ainakaan itse saa niitä päälle...

Vastaa
0 tykkäystä

Kommentaattori
Viestejä 35 kpl

9/20

@olkitu kirjoitti:

Ja... et ainakaan itse saa niitä päälle...

Saisiko joku Soneran klaanilaisista ne päälle?

Vastaa
0 tykkäystä

Kunniajäsen
Viestejä 4 420 kpl

10/20

Klaanista ei saa mutta voit toki ottaa yhteyttä vikapalveluun jos haluat ne ehdottomasti päälle.. En vain tiedä miksi haluaisit lisää ledejä... ainakin minulla palaa vähän liikaakin ledejä öisin... 

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.