Olen ollut useamman kerran Teliaan yhteydessä mobiilisovelluksen chatin kautta. Voin sanoa etten muista niin huonoa asiakaspalvelua aiemmin saaneeni. Asiakaspalvelijoita ei näytä edes huolettavan se, että lupaavat turhia tai keskustelut jäävät talteen.
Olen ottanut välillä läppärin tietoturvan pois päältä ja sen uudelleen käyttöönotto tökkii. Mielestäni sellaisella tavalla miten sen ei kuulu toimia. Avuksi tarjotaan aina suoraan maksullista Helppi-puhelua. Minulle on kuitenkin luvattu selvittää asiaa kaksi kertaa ja palata asiaan. No näinhän ei ole tietenkään tapahtunut ja nyt minut heitettiin ulos chatista. Olen pyytänyt saada palautelomaketta ja sellaista ei kuulemma ole. On ennen ollut. Voi chattaajan mukaan vastata tekstiviestillä, jos sattuu sellaisen chatin jälkeen saamaan, eikä niihin vastata.
Näinkö Telia haluaa kohdella mm. 90-luvulta asti samalla operaattorilla jatkaneita asiakkaitaan? Kohtelu on suoraan sanoen ylimielistä ja törkeää ja puhelimella ei pääse läpi. Maksan vuoden aikana ison summan eri palveluista.
edit Merja_J: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi