Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63217
Kirjoituksia 172536

Kysymys roskapostista

Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎08-04-2019
Kirjoituksia: 369
11/16

Vs: Kysymys roskapostista

Telian sähköpostitilin suojaus on puhelinnumerolla tai vahvalla tunnistautumisella varmistettu.

Jos painat siis Webmail sivulla "Unohditko salasanasi?" vaihtoehtoa, kysyy palvelu sinun käyttäjätunnuksen tai sähköpostiosoitteen ja lähettää sen jälkeen uuden salasanan tiliin liitettyyn puhelinnumeroon tekstarina.

Jos puhelinnumeroa ei ole liitetty sähköpostitiliin, tulee salasanan palauttamiseksi olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun. Asiakaspalvelussa asioidessa tulee tunnistautua vahvasti ja sitten voimme uusia salasanan / lisätä puhelinnumeron sähköpostitilille.

Tarkempaa tietoa unohtuneen salasanan palauttamiseksi ja puhelinnumeron lisäämiseksi löytyy asiakastukemme sivuilta.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎22-06-2020
Kirjoituksia: 8
12/16

Minulle tulee noin 200 ruoskappoostia päivässä. Telia ei tee asialle mitään, kehoittivat minua forwardaamaan gmailiin. Siellä rospapostisuodatus toimii. 

Otin yhteyttä Heli Partaseen Twitterissä heanpa, laittakaa sinne painetta jos haluatte muutosta.

Vs: taas jatkuvaa roskapostia

Kurssitin itseni eilen ja tänään n 5  tuntia Telian asiakasrajapintoihin; puhelinpalvelu, nettiyhteisö, asiakaspalautteeseen reagointi sekä ongelmanratkaisukyky. Arvosana on 5/10- antiikkiset 2000 luvulle jämähtäneet järjestelmät, käyttöliittymät ja toiminnallisuudet.

Roskapostiongelmaa on veivattu täällä yhteisössä, tämänkin ketju jo vuodelta

2017 !!! MIssä ratkaisut ?

MInulle tuli viime yönä 23 roskapostia-Kliininen parannus-Uusi lannantarjoajasi-Nordic Laina. Lidl_FI, KM_Market_FI, Anna, Palkintosivut, Helena, Lahjakortit, Asiakaspalvelu-kutsu, FreeSpinms4You, Hopa, Lahjakorttikilpailu, Seksologian instituutti, HEmatolohian tutimus, Myrkkyjen poisto, Lihakset ja Nivelet, Pia(Terveysblogi ) !!!!!! 23 KPL VÄLILLÄ 21.04-1:14 = 4 tuntia !! Olen rakentanut parikymmentä roskapostisuodatinta, satoja blokkisanoja. Mikään ei auta !!

Roskapostionghelmaa on valohoidettu Telian tomesta, mitään konkreettisia ratkaisuja asiakkaille ei ole tarjottu. Minä maksan kuukausimaksua sähköpostistani.

Ohjeet spostin edelleen lähettämiseen eivät toimi, eilen asiakaspalvelussa asiaa arvottiin 30 minuuttia ja lopulta asia hoitui operaattorin toimesta.

Yhtään noista mainituista sposteista ei tullut läpi gmailiin.

Jos TELIA aikoo tarjota sähköpostipalvelua jatkossa, asialle ON TEHTÄVÄ jotakin ja ÄKKIÄ.

MInä lopetan Telian palvelut heti kun ehdin muita töiltäni.

En varmasti palaa, sen verran tunnen että asiallista palautettani oikeasta ongelmasta on on kyseenalaistettu. Istukaa vain kädet taskussa, asiakkaat karkaavat tällä menoilla. 

Vs: taas jatkuvaa roskapostia

Tilanne on katastrofaalinen, käytän spostiani ihan normaalisti-jostakin on vuotanut osoitteet ja pahasti roskapostittajien listoille.

Pakko lopettaa Telian palvelut, myös kaikki muutkin.

Asioilla on yhteys ja vaikutus palvelutarjoajan asiakasuskollisuuteen.

Miksi ette ole tehneet asialle mitään näinä vuosina

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎17-06-2020
Kirjoituksia: 2
13/16

itse olen saanut roskapostin tyrehtymään kun laitoin suodattimiin poista osion maanantaina tuli kolme roskapostia ja sen jälkeen ei ole tullut saas nähdä kuinka kauan toi roskaposti on hiljaa toivossa on hyvä elää 

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎18-04-2015
Kirjoituksia: 47
14/16

@marja61  kirjoitti:

itse olen saanut roskapostin tyrehtymään kun laitoin suodattimiin poista osion maanantaina tuli kolme roskapostia ja sen jälkeen ei ole tullut saas nähdä kuinka kauan toi roskaposti on hiljaa toivossa on hyvä elää 

Itse kanssa rakentanu noita suodattimia. Telian webmailiin ja mozillaan. Mutta kun nykyään naamioivat lähettäjän esim. telialta, elisalta, F-secure ja monelta multa jonka sähköpostia muutenkin saan. En voi suodatinta tehdä lähettäjän mukaan. Otsikolla saa tehtyä suodattimia mutta nekin vaihtuvat. Spämmi postia tulee 100+ välillä päivässä. Välillä vaan muutama. Olo on kun don quijotella taistellessaan tuulimyllyjä vastaan.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎05-07-2020
Kirjoituksia: 1
15/16

Suodattimet ei toimi vaikka laittaisi koko sanakirjan sinne. Täytyy ruveta tutkistelemaan josko muiden nettioperaattoreiden sähköpostit toimisi paremmin. Olen lähettänyt kaikki roskapostit telian spammi-postiin mutta ei vaan tule parannusta.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎17-06-2020
Kirjoituksia: 2
16/16

Viimeksi oli Keskon nimissä loppuosa 

0 tykkäystä