LIsäpostilaatikon salasanan vaihtaminen omilla sivuilla ?

  • 27 February 2015
  • 8 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Tällä hetkellä pääsähköpostin salasanan pystyy vaihtamaan omilla sivuilla.

 

Voisiko tämän saada myös lisäpostilaatikoihin ?


8 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Ihan hyvä kehitysidea tosiaan. Tällä hetkellä tuo ei onnistu mitenkään. Välitän tämän palautteen ehdottomasti eteenpäin.

Lisäpostilaatikon salasana muutetaan "Omilla Sivuilla" nykyisin niin, että kirjaudutaan "Omille Sivuille" lisäpostilaatikon tunnuksella (sähköpostiosoitekin sen paikalla käy) ja salasanalla ja käytetään kohtaa Vaihda Omien Sivujen salasana (harhaanjohtava teksti). Lisäpostilaatikolla sama salasana on omille sivuille ja sähköpostiin. Oikaiskaa jos olen väärässä, näin se viimeksi käyttäessäni oli. Tämä on se tapa jolla salasanan voi vaihtaa toiseksi kun tietää salasanan.

Tämä on kyllä käsittämätöntä... Olen nyt kaksi kertaa yrittänyt pyytää uuden salasanan unohtuneelle kakkosmailin tilille. Ekalla kerralla ystävällinen rouva sai minut ottamaan ilmaisen Mixin, mutta unohti varsinaisen asian eli laittaa uuden salasanan.

Nyt tein toisen yrityksen Chatissa, ja olen odottanut palvelupyyntöä varsinaiseen mailiini jo pari tuntia.

 

Miksi Omien sivujen salasana ja mailin salasana täytyy olla sama? En minä sellaista halua. Ja miksei salasanaa voi vaihtaa Omilla sivulla, kuten voi kaikissa muissa käyttämissäni (ei-Sonera) palveluissa.

 

Niin, ja oli minulla yksi kysymyskin... Eikö muita postilaatikoita voikaan katsoa webmailin kautta?

Oletko kurkannut sähköpostisi roskapostia, ettei tuo salasana jostain syystä olisi joutunut sinne?


 


Täältä löytyy hyviä ohjeita sähköpostilaatikoiden hallintaan.


Täällä lisäksi vinkkejä ongelmatilanteisiin.


 


Omien Sivujen salasanan sekä mailin salasanan ei tartte olla samoja.


Liittymäkohtaisella tunnuksella pystyy muuttamaan salasanan siellä Omilla Sivuilla kyllä.


Eli kun kirjautuu esim. lisäsähköpostilaatikon tunnarilla ja salasanalla, voi vaihtaa sen tilin salasanan.


Unohtuneen salasanan tilalle voi uuden tilata täällä, kohdassa "unohditko käyttäjätunnuksen ja/tai salasanan", olettaen että matkapuhelinnumero on tallennettu liittymän tietoihin.


 


Webmaililla voi kyllä käyttää pääpostilaatikon lisäksi noita lisälaatikkoja.


 


 Edit Tero: muokkasin linkkien urleja


 


 


RaMaria kirjoitti:

Oletko kurkannut sähköpostisi roskapostia, ettei tuo salasana jostain syystä olisi joutunut sinne?

 

Täältä löytyy hyviä ohjeita sähköpostilaatikoiden hallintaan.

Täällä lisäksi vinkkejä ongelmatilanteisiin.

 

Omien Sivujen salasanan sekä mailin salasanan ei tartte olla samoja.

Liittymäkohtaisella tunnuksella pystyy muuttamaan salasanan siellä Omilla Sivuilla kyllä.

Eli kun kirjautuu esim. lisäsähköpostilaatikon tunnarilla ja salasanalla, voi vaihtaa sen tilin salasanan.

Unohtuneen salasanan tilalle voi uuden tilata täällä, kohdassa "unohditko käyttäjätunnuksen ja/tai salasanan", olettaen että matkapuhelinnumero on tallennettu liittymän tietoihin.

 

Webmaililla voi kyllä käyttää pääpostilaatikon lisäksi noita lisälaatikkoja.

 

Sain lopulta uuden salasanan, mutta en silti pääse sillä Thunderbirdin kautta mailiin. Poistin tilin ja loin uuden, mutta ei mitään - ei hyväksy salasanaa. Eikö sen pitäisi olla heti käytössä, kun tuo pyyntö on tehty...?

Mistä pääsee lukemaan Webmaililla toista laatikkoa... en löydä? EDIT: tämä löytyi

 

 

 

 


 

@yarskiss Kokeile ihan ensimmäiseksi, toimiiko sähköposti webmailin kautta. Jos pääset tunnuksilla kirjautumaan sinne ok, niin tunnukset ovat kunnossa. Jos ne eivät kuitenkaan toimi Thunderbirdissä, kurkkaa ohjeistamme ohjeet sähköpostipalvelimen asetuksista.

Jep,

kaikki alkoi pelata pienellä viiveellä.... eli Thunderbirdin kauttakin pelaa. Webmail ja salasanan vaihto toimivat aiemmin.

 

 

Jesss! :smileyhappy:

Vastaa