Lapsen puhelimen paikannus - Telia Turvapaketti

  • 25 March 2019
  • 4 kommenttia
  • 300 katselukertaa

Hei,

Lapsen puhelimessa on Telia Turvapaketti ja yritän paikantaa puhelinta sovelluksen kautta omasta puhelimestani. Paikantaminen ei onnistu ja olen epävarma myös siitä, toimiiko Turvapaketin mukainen sisällönrajoitus kuten pitäisi.

Olen asentanut Turvapaketin puhelimeen ohjeiden mukaan uudestaan jo kolme kertaa ja aina asennuksen jälkeen paikannus toimii kerran ja lakkaa sitten toimimasta.

Mikä neuvoksi? 


4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Tervetuloa @anttimiettinen Telia Yhteisöön kanssamme keskustelemaan erilaisista asioista - mukava kun löysit meidät täältä :smileyhappy:

 

Turvapaketista sen verran alustavasti kysyisin, että mitkä laitteet (merkki ja malli) ovat tarkemmin käytössä niin sinulla kuin lapsellasi? 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @anttimiettinen  ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Oletko ottanut myös Telia Turvapaketissa käyttöön perhesäännöt? 


Onko lapsen puhelimessa otettu myös käyttöön Suojaus ja sijainti asetuksissa Laitteenhallintasovellukset ja siihen Telia Turvapaketti aktiiviseksi?



 



 

Hei,

Minulla käytössä (Android) Nokia 7 Plus ja lapsella (Android) Nokia 1.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Täällä Telia Yhteisössä kun emme voi käsitellä asiakastietoja, niin toivoisin, että voisit jättää meille siitä Häiriöilmoituksen - alastippuvalikosta ota Häiriöilmoitus, niin saadaan tutkittua tilanteesi tarkemmin. 

Vastaa