Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63805
Kirjoituksia 173768

Lapsen puhelimen paikannus - Telia Turvapaketti

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

1/5

Hei,

Lapsen puhelimessa on Telia Turvapaketti ja yritän paikantaa puhelinta sovelluksen kautta omasta puhelimestani. Paikantaminen ei onnistu ja olen epävarma myös siitä, toimiiko Turvapaketin mukainen sisällönrajoitus kuten pitäisi.

Olen asentanut Turvapaketin puhelimeen ohjeiden mukaan uudestaan jo kolme kertaa ja aina asennuksen jälkeen paikannus toimii kerran ja lakkaa sitten toimimasta.

Mikä neuvoksi? 

0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted

Telialainen
Viestejä 717 kpl

2/5

Tervetuloa @anttimiettinen Telia Yhteisöön kanssamme keskustelemaan erilaisista asioista - mukava kun löysit meidät täältä Hymiö Onnellinen

Turvapaketista sen verran alustavasti kysyisin, että mitkä laitteet (merkki ja malli) ovat tarkemmin käytössä niin sinulla kuin lapsellasi? 

0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 419 kpl

3/5

Hei @anttimiettinen  ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Oletko ottanut myös Telia Turvapaketissa käyttöön perhesäännöt? 

Onko lapsen puhelimessa otettu myös käyttöön Suojaus ja sijainti asetuksissa Laitteenhallintasovellukset ja siihen Telia Turvapaketti aktiiviseksi?

Screenshot_20190325-142015.png

Screenshot_20190325-142340.png

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

4/5

Hei,

Minulla käytössä (Android) Nokia 7 Plus ja lapsella (Android) Nokia 1.

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 717 kpl

5/5

Täällä Telia Yhteisössä kun emme voi käsitellä asiakastietoja, niin toivoisin, että voisit jättää meille siitä Häiriöilmoituksen - alastippuvalikosta ota Häiriöilmoitus, niin saadaan tutkittua tilanteesi tarkemmin. 

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.