10-07-2017
09:33
- viimeksi muokattu
10-07-2017
18:04
, muokkaaja:
SaJoonas
Ihmettelen pirusti sitä,mihin katosivat laskut sähköpostistani.Vai onko niin että on asetuttava kotiini tunturissa ja jäädä postaamaan paperisia muistutuslaskuja.
Edit @SaJoonas : Muokkasin otsikkoa osuvammaksi ja siirsin erilliseen viestiketjuun
10-07-2017 17:19
Tervetuloa Yhteisöön @pasisakari
Telian laskut siis ovat kadonneet sähköpostista ja muut postit ovat säilyneet? Merkillistä. Käytätkö Telian sähköpostilaatikkoa vai jonkun toisen palveluntarjoajan sähköpostia?
Näet kaikki laskut myös kirjautumalla telia.fi -sivustolle tästä.
Laskuarkistoon pääset näillä ohjeilla.
1. Kirjaudu sisään linkin kautta.
2. Klikkaa omaa nimeäsi
3. Valitse "Laskut ja viestit"
4. Klikkaa "Laskut", jolloin näet kaikki avoimet laskut.
5. Jos haluat katsoa jo maksettuja laskuja, paina "Arkisto"
Toivottavasti näistä vinkeistä on apua
10-07-2017 20:33
Moikka @pasisakari!
Näiden lisäksi suosittelen samalla sinua tarkistamaan liittymiesi laskutustiedot Omilla Sivuilla ja suora linkki siihen:
https://www.telia.fi/OmatSivut/customerInfo.do?action=BILLING (tai Omat tietoni ja asetukset > Laskutustiedot)
Siellä voit tarkastella, että laskutustapa ja sähköpostiosoite on oikein.
Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/asiakas-ja-laskutustietojen-muutos
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.