Lisäpostilaatikon salasana hukassa

  • 12 July 2021
  • 3 kommenttia
  • 18 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

On tää vaikeeta Telialla.... Täytyi luoda uusi tunnus tänne kun ei pääse vanhalla edes sisään...


Olen unohtanut  toisen postilaatikon salasanan ja en pääse sitä mistään hallinnoimaan, saati pyytämään uutta... 


Kun yritän pyytää salasanan resettiä, saan ilmoituksen: Käyttäjätunnukselle ei ole määritelty matkapuhelinnumeroa.


Ja hallintasivuilla ko. laatikon hallintasivu on tyhjä....


 


Kysyin muuten aivan samaa asiaa 2015 ja silloinkin kesti pitkään ennenkuin sain pelaan.


 


Niin... ja tämä ilmoitus tuli kun yritin tänne Telia-tunnareilla: 


 


HUPS!


Emme valitettavasti voineet yhdistää sinua Telian palveluun. Tarkista, että käytit Omille Sivuille sopivaa käyttäjätunnusta eikä selaimessasi ole jokin toinen Telian verkkopalveluista avoinna.


 


 


Edit HannaSu: korjattu otsikkoa hieman


3 kommenttia


  kirjoitti:

On tää vaikeeta Telialla.... Täytyi luoda uusi tunnus tänne kun ei pääse vanhalla edes sisään...


Olen unohtanut  toisen postilaatikon salasanan ja en pääse sitä mistään hallinnoimaan, saati pyytämään uutta... 


Kun yritän pyytää salasanan resettiä, saan ilmoituksen: Käyttäjätunnukselle ei ole määritelty matkapuhelinnumeroa.


Ja hallintasivuilla ko. laatikon hallintasivu on tyhjä....


 


Kysyin muuten aivan samaa asiaa 2015 ja silloinkin kesti pitkään ennenkuin sain pelaan.


 


Niin... ja tämä ilmoitus tuli kun yritin tänne Telia-tunnareilla: 


 


HUPS!


Emme valitettavasti voineet yhdistää sinua Telian palveluun. Tarkista, että käytit Omille Sivuille sopivaa käyttäjätunnusta eikä selaimessasi ole jokin toinen Telian verkkopalveluista avoinna.


 


 


Edit HannaSu: korjattu otsikkoa hieman




Moikka! Tervetuloa Telia Yhteisöön – mukavaa, että löysit tänne. 😁> Täältä usein löytää vastauksia asiakkaita eniten puhuttaviin kysymyksiin ja pääsee lukemaan esimerkiksi laite-esittelyjä sekä muita artikkeleja.


 


Jos sähköpostitiliisi ei ole liitetty matkapuhelinnumeroa, niin tällöin salasana voidaan vaihtaa ainoastaan asiakaspalvelumme kautta. Kun olet saanut uuden salasanan, on suositeltavaa vaihtaa se ja liittää matkapuhelinnumerosi sähköpostitiliisi. Näin jatkossa unohtuneen salasanan palautus on helpompaa.

Ei voi olla totta... joudun siis soittamaan maksulliseen palveluun, että saan asian hoidettua? Enkä pääse edes MinunTöliässä Omiin asteuksiini, lukon kuva 

näkyvillä....

 


  kirjoitti:

Ei voi olla totta... joudun siis soittamaan maksulliseen palveluun, että saan asian hoidettua? Enkä pääse edes MinunTöliässä Omiin asteuksiini, lukon kuva 


näkyvillä....



 




Asiakaspalvelumme tavoittaa myös esimerkiksi chatin välityksellä, jos asian hoitaa mielummin kirjallisena. Se on myös täysin maksuton yhteydenottokanava. Telia.fi sivuston asiakastuki osiosta löytyy myös lisätietoa liittyen tähän sähköpostiin. Siellä on kerrottu muun muassa tästä salasanan vaihtamisesta ja matkapuhelinnumeron liittämisestä. 🙂> 


 


Olethan kirjautunut nyt Minun Teliaan verkkopankki- tai Telia-tunnuksillasi? 

Vastaa