MAIL50 ja salananan vaihto

  • 11 December 2014
  • 12 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Heippa,
Yritin vaihtaa sähköpostin salasanan (ensimmäisen kerran MAIL50 aikana) omien sivujen kautta onnistumatta. Kun komento "tallenna" on tehty, saan jatkuvasti ilmoituksen: "Kirjoitit vanhan salasanasi väärin. Tarkista oikeinkirjoitus ja yritä uudelleen"
"Vanha" salasana saatu Soneralta ja kopioitu suoraan kenttään. Kokeiltu useita kertoja. Voisiko Sonera aktivoida uuden salasanan ja lähettää tekstiv. tai s-postilla. Tai varmistaa ettei ole palvelussa häiriöitä. Kiitos.

12 kommenttia

Lisäys edelliseen viestiin:
Salasana toimii kun kirjautuu s-postiin, joten postit voi lukea.
Moi wheeler!

Palvelussa ei pitäisi ongelmaa olla tällä hetkellä. Laitan sinulle uuden salasanan nyt tekstiviestillä tulemaan.
Kiitos Kalle salasanasta.
Kokeilin heti vaihtaa uutta salasanaa mutta valitettavasti: "kirjoitit vanhan salasanasi väärin jne"
Taitaa sittenkin olla palvelussa vika.
Nyt on kumminkin uusi salasana, joten pärjään kunnes tulee seuraava vaihto ajankohtaiseksi.
Moi wheeler,

Vialta tosiaan vaikuttaa. Jos ongelma jatkuu niin voit vielä käydä Omien sivujen kautta tekemässä vikailmoituksen niin otetaan tarkempaan tutkintaan.
Heippa taas,

Salasanan vaihto ei edelleenkään toimi. Yritin tehdä vikailmoituksen mutta sitäkään ei pysty tekemään omien sivujen kautta. Yhteyden testaus loppuu kun on 99%, ja sen jälkeen: "Järjestelmässä on tapahtunut virhe. Ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen" Virhe on nyt jatkunut koko päivän joten voisitteko ystävällisesti viedä tätä asiaa eteenpäin, kiitos.
Liittyköhän tämä ongelma tähän:
viewtopic.php?f=130&t=20622
Hei wheeler,

Eli edelleenkin nykyisen salasana kohdolla antaa tuota virheilmoitusta? Olitko toisella selaimella tai koneella myös koittanut?

Minkä palvelun tunnuksella olit koittanut vikailmoitusta tehdä?
Moi Kalle,

Täysin sama virheilmoitus tulee esiin eli "Kirjoitit vanhan salasanasi väärin.Tarkista oikeinkirjoitus ja yritä uudelleen"
Kokeilin kolmella eri koneella ja Chrome ja Firefox tuli myös testattua. IE 11 käytän normaalisti.

Pankkitunnuksilla tehty kirjautumismuoto on koko ajan käytössä kun yritän tehdä vikailmoitusta.

Tuli mieleen että pitäisikö tehdä kokonaan uusi tunnus. Onnistuukohan? Annatko ohjeet kuinka UUSI tunnus tehdään vanhan tilalle. Ehkä vanha tunnus poistuu automaattisesti?
Moi wheeler,

Hyvä, että olet useammalla laitteella testaillut. Laitetaan tuo ongelma nyt tästä suoraan tarkempaan tutkintaan, joten ei tehdä vielä muutoksia. Olemme sinuun tekstiviesteitse tai sähköpostilla yhteydessä.
Tehdään näin, kiitos.
Korostan vielä että kirjautuminen omille sivuille toimii hyvin. Ongelmat ovat salasanan vaihto ja vikailmoituksen teko Mail50 palvelussa.
Moi Kalle,
Tiedoksi:

Aamulla sain tekstiv. että "vikailmoitus on siirtynyt asiantuntijamme käsittelyyn"
Klo 15.43 sain toisen viestin että "vikailmoitus on käsitelty" Ongelman jatkuessa lähetä tekstiviesti "Häiriö 9943271 + lisätiedot numeroon 18100 niin jatkamme vian käsittelyä.
Nyt en tiedä mistä viasta on teidän toimesta tehty vikailmoitus.
1. Salasanan vaihto, MAIL50
2. Vikailmoituksen teko MAIL50, joka ei toimi.

Muutoksia parempaan ei ole tullut. Molemmat ongelmat jatkuu. Sain tilaamatta uuden salasanan tekstiviestillä joten taas pärjään, kiitos.
heips

tapellut saman kanssa jo pidemmän aikaa, paitsi kääntäen. Kun vaihdan salasanan lisäpostilaatikkoon niin eipä enää toimi vanha eikä uusi, kaikki menee ok kun lukee vastusket mutta ei mitään... alkaa tuntuun jo pikkusen ..........., mutta
Moi kaikille,

wheeler, mikäli ongelma jatkuu, vastaa siinä tapauksessa tuohon saamaasi tekstiviestiin ohjeiden mukaisesti, niin vikaselvitys jatkuu.

ersue, kannattaa jättää vikailmoitus joko Omilta Sivuilta tai ihan soittamalla vikapalvelun numeroon 0206 90101 (mpm/pvm). Näin päästään katsomaan asiaa tarkemmin.

Vastaa