Miten Telian oman pp.inet.fi sähköpostiin tulevat viestit käännetään Outlook.com sähköpostiin?

  • 28 May 2019
  • 3 kommenttia
  • 572 katselukertaa

Kunniamerkki +2

Miten Telian oman pp.inet.fi sähköpostiin tulevat viestit käännetään Outlook.com sähköpostiin? Jos toisella on tiedossa pp.inet.fi osoite, niin se pitäisi automaattisesti ohjautua Outlook.com sähköposti ohjelmaan? Tähän tarvitsen tarkat ohjeet?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Turilas181 !


 


Onnistuisiko näillä ohjeilla?


Edelleenlähetys sähköpostiin


  1. Kirjaudu sisään sen postilaatikon käyttäjätunnuksella ja salasanalla, johon haluat edelleenlähetyksen käyttöön.

  2. Valitse Laajakaistaliittymä >> Sähköposti ja Kotisivut >> Muokkaa sen sähköpostilaatikon perästä, johon haluat edelleenlähetyksen.

  3. Voit myös kytkeä päälle asetuksen ettei viestejä säilytetä sähköpostipalvelimella, kun se edelleenlähetetään toiseen sähköpostiin.

Kunniamerkki +2

Nämä ohjeet, jotka olen saanut yllä olevaan kysymykseeni, ovat "liian semaattiset". Ei tämä mene tavalisella tiliasetukien täytöllä. Koska Edge selain " pyytää ja huutaa" välissä omia mahdollisuuksiaan, vaikka minulla on "pääselain" on Firefox. Lisäksi Mikrosoft tili on sama, kuin nyt toimiva Outlook.com sähköpostin tili, jonne pitäisi saada tuo Telian:n oman operaattorin pp.inet.fi sähköpostiin tulevat tiedot. Office 365 pyytää tilauksen uusimista, josta nämä teidänkin ohjeet vielä tulee???? Että valitse näistä nyt sitten toimiva.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

@Turilas181@  kirjoitti:

Nämä ohjeet, jotka olen saanut yllä olevaan kysymykseeni, ovat "liian semaattiset". Ei tämä mene tavalisella tiliasetukien täytöllä. Koska Edge selain " pyytää ja huutaa" välissä omia mahdollisuuksiaan, vaikka minulla on "pääselain" on Firefox. Lisäksi Mikrosoft tili on sama, kuin nyt toimiva Outlook.com sähköpostin tili, jonne pitäisi saada tuo Telian:n oman operaattorin pp.inet.fi sähköpostiin tulevat tiedot. Office 365 pyytää tilauksen uusimista, josta nämä teidänkin ohjeet vielä tulee???? Että valitse näistä nyt sitten toimiva.




Tuossa tulikin @kiisseli67 toimesta ohjeita sähköpostin edelleenlähetykseen, jos haluat Telian sähköpostiin tulevat viestit ohjata johonkin toiseen sähköpostiosoitteeseen menemään suoraan. Nettisivuillemme on koostettu ohjeita asetuksille, mikäli haluat käyttää Telian sähköpostia erillisessä sähköpostiohjelmassa (esim Outlook). Olisiko niistä apuja sinulle?

Vastaa