Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tane60_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netti lopetti toiminnan

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
12.11. osa kuvakkeista ( mm. Google Chrome) hävisi näytöltä eikä netti toimi??
2 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 690 custom-general.kudos
  • 4433 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Käyttöjärjestelmä (oletettavasti Windows), liittymäsi? -> Opettele kysymään oikein? -> Voisit saada paljon helpommin ja nopeammin apua...

Chromen saat auki Windowssissa käynnistävalikosta.

Netti ei toimi? Miten se ei toimi? Modeemisi malli ja merkki? Sekä mikä on laajakaistasi tyyppi (Ethernet, VDSL, kuitu tai ADSL)? Kuinka kauan on ollut poikki? Onko asialle tehty jotakin?

Jos et ymmärrä asian päälle mitenkään, suosittelen ottamaan kunnon IT tukeen, esim Helpsoniin, joka on Soneran yhteistyökumppani.
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Pia__
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 217 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heippa tane60,

Mukava kun olet liittynyt palstallemme, täällä on hyvä kysyä apua eri probleemeihin 🙂 olkitu tuossa vihjailikin ehkä vähän hivenen kärkkäästi, mutta se on ihan totta että avunsaantia helpottaa kun lisää kysymykseen muutamia tarkentavia pohjatietoja.

Käyppä lukemassa sivuston ohjeistus, siellä on kerrottu tarkemmin mitä tietoja viestiin kannattaa lisätä niin se helpottaa ja nopeuttaa avunsaantia.

Ennen kuin teet mitään muuta niin kerrohan kuitenkin tosiaan että millaisia laitteita käytät ja oletko käyttänyt niistä virtoja pois ja ongelma jatkuu siis siitä huolimatta? Mitä teit just ennen kuin ongelmat alkoivat, teitkö jotain päivityksiä esim.? Oletko kokeillut tikkua toisessa usb-portissa? Tunnistaako tietokone nettitikun?

Katsotaan tuota Helpson-vaihtoehtoa vähän myöhemmin, kerrohan siis sitä ennen vähän tarkemmin mistä on kyse niin tiedetään neuvoa paremmin : )
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu