Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ManuKissa_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nettitikun tietoturva?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miksi tietokone herjaa jatkuvasti,että kone on suojaamaton, vaikka hankkiessani Soneran nettitikun myyjä vakuutti, että tikkuun sisältyy tietoturva, eikä tarvitse erikseen asentaa esim. F-securea??
2 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 690 custom-general.kudos
  • 4434 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Siis toki sinun tulee asentaa Soneran F-Secure ohjelmisto koneellesi, mutta se kuuluu siis nettitikkusi hintaan, eli ei tarvitse erikseen maksaa.

Lataa ohjelmisto täältä http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/lisapalvelut/tietoturvapalvelut/liikkuvan+laajakaistan+tietotur....

Sinä olet varmaan saanut jonkun vahvistuksen yhteydessä aktivointikoodin, jos ei ole ota yhteyttä Soneran asiakaspalveluun.
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei ManuKissa!

Kiitos viestistäsi. Nimimerkki olkitu on aivan oikeassa eli Sonera Tietoturva -palvelu tulee itse asentaa/ladata tietokoneelle.

Onhan sinulla Tietoturva-palvelun lisenssikoodi eli tilausavain, jota tarvitaan palvelun lataamisen yhteydessä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu