peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52082 Jäsentä
150324 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Osa minulle lähetetyistä sähköposteista eivät tule perille

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎23-02-2015
Kirjoituksia: 9
1/7

Osa minulle lähetetyistä sähköposteista eivät tule perille

Hei,

Onko a b o piste fi tällä hetkellä jollain mustalla listalla? Kyseisen suomalaisen korkeakoulun opiskelijoiden lähettämät meilit eivät ole tulleet perille inet piste fi sähköpostilaatikooni 22.11.2018 jälkeen. Viestit ovat sisältäneet hyvin asiallista tekstiä englanniksi, suomeksi ja ruotsiksi. Ei liitteitä.

Onko asia jo työn alla?

0 tykkäystä
6 vastausta
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎29-06-2017
Kirjoituksia: 134
2/7

Vs: Osa minulle lähetetyistä sähköposteista eivät tule perille

Laitoin tämän selvitykseen että onko osoite mustalla listalla. Ilmeisesti muut viestit toimiva normaalisti sinulle päin?

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
3/7

Kyllä, esim. gmail.com:sta ja kolumbus.fi:stä lähetetyt viestit ovat tulleet perille ihan normaalisti. Minulla on kyllä meilikiintiö melkein täynnä, mutta kadonneet viestit ovat olleet niin pieniä (muutama kB), että siitä ongelma ei oikein voi johtua.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎29-06-2017
Kirjoituksia: 134
4/7

Osoitetta ei ollut mustalla listalla mutta viestikiintiöitä on olemassa ja tämä on voinut aiheuttaa ongelmia jos sieltä on tullut paljon viestejä.

Mutta tuo on nyt tarkistettu ja varmistettu että ongelmia ei pitäisi enää esiintyä Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
5/7

Tänään klo. 11:14 saapui 5 vanhaa viestiä. Ne olivat tosin saaneet uuden aikaleiman, eli juuri tuo 29.11.2018 11:14, joten jonkinlaisen erikoiskäsittelyn ne ovat kyllä ilmeisesti saaneet ...

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 311
6/7

@nc513  Tarkemmin en osaa sanoa mistä johtui moinen. Onneksi kuitenkin viestit tulevat taas sinulle normaalisti. Sitä Häiriöilmoituksen muodossa meillä täällä tutkittiin ja homma kunnossa siltä osin siis.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
7/7

Joo. No, nyt näyttäisi kyllä toimivan paremmin. Kiitoksia!