Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ess69
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Outlook vaatii jatkuvaa kirjautumista - herjaa "palvelimen varmenne ei ole voimassa"

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Android laitteiden Outlook vaatii jatkuvasti kirjatumista, tympii asentaa ja poistaa.

Lisäksi herjaa "Sähköpostipalvelimen varmenne ei ole voimassa."

Mikä neuvoksi?

 

 

edit Merja_J: otsikkoa korjattu

38 vastausta
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2601 custom-general.kudos
  • 4132 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ess69@  kirjoitti:

Android laitteiden Outlook vaatii jatkuvasti kirjatumista, tympii asentaa ja poistaa.

Lisäksi herjaa "Sähköpostipalvelimen varmenne ei ole voimassa."

Mikä neuvoksi?

 

 

edit Merja_J: otsikkoa korjattu


Hei @ess69 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Olisiko täältä apua asiaan : https://support.microsoft.com/fi-fi/office/s%C3%A4hk%C3%B6postin-m%C3%A4%C3%A4ritt%C3%A4minen-outloo... 

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
ess69
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi

 


@kiisseli67@  kirjoitti:

@ess69@  kirjoitti:

Android laitteiden Outlook vaatii jatkuvasti kirjatumista, tympii asentaa ja poistaa.

Lisäksi herjaa "Sähköpostipalvelimen varmenne ei ole voimassa."

Mikä neuvoksi?

 

 

edit Merja_J: otsikkoa korjattu


Hei @ess69 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Olisiko täältä apua asiaan : https://support.microsoft.com/fi-fi/office/s%C3%A4hk%C3%B6postin-m%C3%A4%C3%A4ritt%C3%A4minen-outloo... 


Ongelma edelleen tuossa Telian tarjoamassa sähköpostipalvelun suojaus varmenteessa ?

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 146 custom-general.kudos
  • 552 custom-general.replies
  • 51 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ess69@  kirjoitti:

Ongelma edelleen tuossa Telian tarjoamassa sähköpostipalvelun suojaus varmenteessa ?


Varmenteen suhteen ei ole tiedossa mitään yleistä ongelmaa. 

Onko sinulla käytössä ohjeiden mukaiset tietoturva-asetukset vähintään lähtevälle postille?

ess69
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JuhoOlliLo@  kirjoitti:

@ess69@  kirjoitti:

Ongelma edelleen tuossa Telian tarjoamassa sähköpostipalvelun suojaus varmenteessa ?


Varmenteen suhteen ei ole tiedossa mitään yleistä ongelmaa. 

Onko sinulla käytössä ohjeiden mukaiset tietoturva-asetukset vähintään lähtevälle postille?

 

Moi, kyllä ohjeen mukaiset saapuvan lähtevän portit (SSL) käytössä, ja otettu uudelleen käyttöön sekä profiilin poiston ja tilin uudelleen luonnin jälkeen sekä myös koko app poiston ja uudelleen latauksen jälkeen. Aina tulee myös tuo herja varmenteesta sekä hetken jälkeen alkaa vaatimaan uudelleen kirjausta, tämä sama toistuu useammalla laitteella.


 

AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 125 custom-general.kudos
  • 444 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ess69@  kirjoitti:

@JuhoOlliLo@  kirjoitti:

@ess69@  kirjoitti:

Ongelma edelleen tuossa Telian tarjoamassa sähköpostipalvelun suojaus varmenteessa ?


Varmenteen suhteen ei ole tiedossa mitään yleistä ongelmaa. 

Onko sinulla käytössä ohjeiden mukaiset tietoturva-asetukset vähintään lähtevälle postille?

 

Moi, kyllä ohjeen mukaiset saapuvan lähtevän portit (SSL) käytössä, ja otettu uudelleen käyttöön sekä profiilin poiston ja tilin uudelleen luonnin jälkeen sekä myös koko app poiston ja uudelleen latauksen jälkeen. Aina tulee myös tuo herja varmenteesta sekä hetken jälkeen alkaa vaatimaan uudelleen kirjausta, tämä sama toistuu useammalla laitteella.


 


Oletko kokeillut asetuksista sovelluksen tiedoista välimuistin tyhjennyksen? Se ei välttämättä tyhjene vaikka poistat sovelluksen ja asennat sen uudelleen.

TaneliEerikki
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ess69@  kirjoitti:

Android laitteiden Outlook vaatii jatkuvasti kirjatumista, tympii asentaa ja poistaa.

Lisäksi herjaa "Sähköpostipalvelimen varmenne ei ole voimassa."

Mikä neuvoksi?

 

 

edit Merja_J: otsikkoa korjattu


Samatapainen ongelma tuli iPadin Outlookiin. Aikani räpellettyäni, vaihdoin toiseen appiin. Tykkään kuitenkin Outlookista ja toivon, että Telia saa ongelman ratkaistua. Gmail ja live toimivat Outlookissa kuten ennenkin, mistä päättelen, että vika on Telian päässä.

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 146 custom-general.kudos
  • 552 custom-general.replies
  • 51 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TaneliEerikki@  kirjoitti:


Samatapainen ongelma tuli iPadin Outlookiin. Aikani räpellettyäni, vaihdoin toiseen appiin. Tykkään kuitenkin Outlookista ja toivon, että Telia saa ongelman ratkaistua. Gmail ja live toimivat Outlookissa kuten ennenkin, mistä päättelen, että vika on Telian päässä.


Minkälaiset asetukset sinulla oli määritettynä Outlookiin?

 

Ohjelmaa on testattu meillä, mutta ongelmaa emme ole saaneet toistettua. 

ess69
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JuhoOlliLo@  kirjoitti:

@TaneliEerikki@  kirjoitti:


Samatapainen ongelma tuli iPadin Outlookiin. Aikani räpellettyäni, vaihdoin toiseen appiin. Tykkään kuitenkin Outlookista ja toivon, että Telia saa ongelman ratkaistua. Gmail ja live toimivat Outlookissa kuten ennenkin, mistä päättelen, että vika on Telian päässä.


Minkälaiset asetukset sinulla oli määritettynä Outlookiin?

 

Ohjelmaa on testattu meillä, mutta ongelmaa emme ole saaneet toistettua. 


Mitä asetusta haet ?

 

IMAP: imap.inet.fi:993

Lähtevän SMTP: mail.inet.fi:465

tunnukset ja salasanat tietty

 

Ongelma on useamalla laitteella, känny, tabletti ja tuo varmenne kysäri tulee jopa windows läppärillä. Muiden sähköposti boxien tai palveluntarjojien osalta ei ongelmia

 

 

ess69
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

ess69_0-1604329060922.png