Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64839
Kirjoituksia 176346

Outlook vaatii jatkuvaa kirjautumista - herjaa "palvelimen varmenne ei ole voimassa"



Highlighted

Outlook vaatii jatkuvaa kirjautumista - herjaa "palvelimen varmenne ei ole voimassa"

Uusi keskustelija
Viestejä 13 kpl

Outlook vaatii jatkuvaa kirjautumista - herjaa "palvelimen varmenne ei ole voimassa"

1/38

Android laitteiden Outlook vaatii jatkuvasti kirjatumista, tympii asentaa ja poistaa.

Lisäksi herjaa "Sähköpostipalvelimen varmenne ei ole voimassa."

Mikä neuvoksi?

 

 

edit Merja_J: otsikkoa korjattu

Vastaa
0 tykkäystä
37 vastausta
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 444 kpl

2/38

@ess69  kirjoitti:

Android laitteiden Outlook vaatii jatkuvasti kirjatumista, tympii asentaa ja poistaa.

Lisäksi herjaa "Sähköpostipalvelimen varmenne ei ole voimassa."

Mikä neuvoksi?

 

 

edit Merja_J: otsikkoa korjattu


Hei @ess69 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Olisiko täältä apua asiaan : https://support.microsoft.com/fi-fi/office/s%C3%A4hk%C3%B6postin-m%C3%A4%C3%A4ritt%C3%A4minen-outloo... 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 13 kpl

3/38

Moi

 


@kiisseli67  kirjoitti:

@ess69  kirjoitti:

Android laitteiden Outlook vaatii jatkuvasti kirjatumista, tympii asentaa ja poistaa.

Lisäksi herjaa "Sähköpostipalvelimen varmenne ei ole voimassa."

Mikä neuvoksi?

 

 

edit Merja_J: otsikkoa korjattu


Hei @ess69 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Olisiko täältä apua asiaan : https://support.microsoft.com/fi-fi/office/s%C3%A4hk%C3%B6postin-m%C3%A4%C3%A4ritt%C3%A4minen-outloo... 


Ongelma edelleen tuossa Telian tarjoamassa sähköpostipalvelun suojaus varmenteessa ?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 428 kpl

4/38

@ess69  kirjoitti:

Ongelma edelleen tuossa Telian tarjoamassa sähköpostipalvelun suojaus varmenteessa ?


Varmenteen suhteen ei ole tiedossa mitään yleistä ongelmaa. 

Onko sinulla käytössä ohjeiden mukaiset tietoturva-asetukset vähintään lähtevälle postille?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 13 kpl

5/38

@JuhoOlliLo  kirjoitti:

@ess69  kirjoitti:

Ongelma edelleen tuossa Telian tarjoamassa sähköpostipalvelun suojaus varmenteessa ?


Varmenteen suhteen ei ole tiedossa mitään yleistä ongelmaa. 

Onko sinulla käytössä ohjeiden mukaiset tietoturva-asetukset vähintään lähtevälle postille?

 

Moi, kyllä ohjeen mukaiset saapuvan lähtevän portit (SSL) käytössä, ja otettu uudelleen käyttöön sekä profiilin poiston ja tilin uudelleen luonnin jälkeen sekä myös koko app poiston ja uudelleen latauksen jälkeen. Aina tulee myös tuo herja varmenteesta sekä hetken jälkeen alkaa vaatimaan uudelleen kirjausta, tämä sama toistuu useammalla laitteella.


 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 370 kpl

6/38

@ess69  kirjoitti:

@JuhoOlliLo  kirjoitti:

@ess69  kirjoitti:

Ongelma edelleen tuossa Telian tarjoamassa sähköpostipalvelun suojaus varmenteessa ?


Varmenteen suhteen ei ole tiedossa mitään yleistä ongelmaa. 

Onko sinulla käytössä ohjeiden mukaiset tietoturva-asetukset vähintään lähtevälle postille?

 

Moi, kyllä ohjeen mukaiset saapuvan lähtevän portit (SSL) käytössä, ja otettu uudelleen käyttöön sekä profiilin poiston ja tilin uudelleen luonnin jälkeen sekä myös koko app poiston ja uudelleen latauksen jälkeen. Aina tulee myös tuo herja varmenteesta sekä hetken jälkeen alkaa vaatimaan uudelleen kirjausta, tämä sama toistuu useammalla laitteella.


 


Oletko kokeillut asetuksista sovelluksen tiedoista välimuistin tyhjennyksen? Se ei välttämättä tyhjene vaikka poistat sovelluksen ja asennat sen uudelleen.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 11 kpl

7/38

@ess69  kirjoitti:

Android laitteiden Outlook vaatii jatkuvasti kirjatumista, tympii asentaa ja poistaa.

Lisäksi herjaa "Sähköpostipalvelimen varmenne ei ole voimassa."

Mikä neuvoksi?

 

 

edit Merja_J: otsikkoa korjattu


Samatapainen ongelma tuli iPadin Outlookiin. Aikani räpellettyäni, vaihdoin toiseen appiin. Tykkään kuitenkin Outlookista ja toivon, että Telia saa ongelman ratkaistua. Gmail ja live toimivat Outlookissa kuten ennenkin, mistä päättelen, että vika on Telian päässä.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 428 kpl

8/38

@TaneliEerikki  kirjoitti:


Samatapainen ongelma tuli iPadin Outlookiin. Aikani räpellettyäni, vaihdoin toiseen appiin. Tykkään kuitenkin Outlookista ja toivon, että Telia saa ongelman ratkaistua. Gmail ja live toimivat Outlookissa kuten ennenkin, mistä päättelen, että vika on Telian päässä.


Minkälaiset asetukset sinulla oli määritettynä Outlookiin?

 

Ohjelmaa on testattu meillä, mutta ongelmaa emme ole saaneet toistettua. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 13 kpl

9/38

@JuhoOlliLo  kirjoitti:

@TaneliEerikki  kirjoitti:


Samatapainen ongelma tuli iPadin Outlookiin. Aikani räpellettyäni, vaihdoin toiseen appiin. Tykkään kuitenkin Outlookista ja toivon, että Telia saa ongelman ratkaistua. Gmail ja live toimivat Outlookissa kuten ennenkin, mistä päättelen, että vika on Telian päässä.


Minkälaiset asetukset sinulla oli määritettynä Outlookiin?

 

Ohjelmaa on testattu meillä, mutta ongelmaa emme ole saaneet toistettua. 


Mitä asetusta haet ?

 

IMAP: imap.inet.fi:993

Lähtevän SMTP: mail.inet.fi:465

tunnukset ja salasanat tietty

 

Ongelma on useamalla laitteella, känny, tabletti ja tuo varmenne kysäri tulee jopa windows läppärillä. Muiden sähköposti boxien tai palveluntarjojien osalta ei ongelmia

 

 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 13 kpl

10/38

ess69_0-1604329060922.png

 

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.