S-postin edelleenlähettämisen poistaminen


  • Savumerkittäjä
  • 7 kommenttia

Hei.

Miten saa poistettua s-postin edelleenlähettämisen? Kun omilla sivuilla asiaa katsoo, niin ei edes näy että kyseinen palvelu on käytössä, mutta postit kyllä menee toiseen osoitteeseen.

 

Päällelaitto onnistu kyllä hyvin.


12 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Oki66 kirjoitti:

Hei.


Miten saa poistettua s-postin edelleenlähettämisen? Kun omilla sivuilla asiaa katsoo, niin ei edes näy että kyseinen palvelu on käytössä, mutta postit kyllä menee toiseen osoitteeseen.


 


Päällelaitto onnistu kyllä hyvin.




Sähköpostin asetuksista varmaankin se poisto tapahtuu eli kirjaudu sisään sen postilaatikon käyttäjätunnuksella ja salasanalla, jossa edelleenlähetys on.


 


Valitse Laajakaistaliittymä -> Sähköposti ja Kotisivut -> Muokkaa sen sähköpostilaatikon perästä, jossa edelleenlähetys on.


 


Onnistuisikohan noin?

Kun ei onnistu. Koska siellä ei edes näy että uudelleenohjaus on päällä. Eli ei voi mitään poistaa.

Sehän tässä ongelma onkin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Oki66 kirjoitti:

Kun ei onnistu. Koska siellä ei edes näy että uudelleenohjaus on päällä. Eli ei voi mitään poistaa.


Sehän tässä ongelma onkin.




Erikoinen tapaus. Jospa jättäisit asiasta yhteydenottopyynnön asiakaspalveluun, jolloin he voisivat tarkastaa tuon sähköpostin tilanteen : https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto?&path=2/2


Voit vaikka kopioida tämän viestiketjun otsakkeen sinne asiasi koskee ruutuun, niin ei tarvitse selittää asiaa moneen kertaan ;)

Kunniamerkki +10

Uudelleen lähetys tehdään omilla sivuilla, kuten  oli ilmeiseti sen tehnytkin.

Sitä ei tehdä sähköpostin asetuksissa! Siellä ei ole tällaista asetusta!

Joten tuskin uudelleen lähetyksen poistokaan siellä on.

 

En ole itse tehnyt uudelleen lähetystä, mutta käynyt juurikin sitä tuolta omien sivujen puolelta tarkistelemassa. Täten en siis osaa sanoa, miten tuo poisto tapahtuu.

Kai sen nyt sieltä poiskin saa. Ihme juttu ellei näin olisi. 

Tosin ei ole ensimmäinen, eikä varmaan viimeinenkään, kun Soneran omilla sivuilla on jotain vikaa. Ainahan Soneralla jossain jotain vikaa on. Pienempää tai suurenpaa.

Joo, omien sivujen kautta sen päälle laitoin aikoinaan ja nyt olis tarve poistaa, niin eipä siellä näy että olisi käytössä. Niin on aika mahdoton sitä itse poistaa kun ei ole mitä poistaa.

 

Ja se ohjaus on tosiaan käytössä edelleen. Koska ohjattua postia tulee päivittäin toiseen osoitteeseen.

 

Pitänee taas kerran ottaa puhelu vikapalveluun....

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Oki66 kirjoitti:

Joo, omien sivujen kautta sen päälle laitoin aikoinaan ja nyt olis tarve poistaa, niin eipä siellä näy että olisi käytössä. Niin on aika mahdoton sitä itse poistaa kun ei ole mitä poistaa.


 


Ja se ohjaus on tosiaan käytössä edelleen. Koska ohjattua postia tulee päivittäin toiseen osoitteeseen.


 


Pitänee taas kerran ottaa puhelu vikapalveluun....




Kuinkas kävi, saitko tuon edelleenlähetyksen pois jotain kautta? Asiakaspalvelun kautta onnistuu siis jos jostain syystä Omat Sivut oireilee. 

Minun sivulla ainakin on tämä.

Edit: voisitko kopsata kuvan siitä, niin  kuin minä kopsasin. 

 

Pahoittelen jos kuva on liian leveä. 

Kunniamerkki +10

Niin...tuossa edellä  laittamassa kuvassa on juuri näkymä, kun s-postin uudelleen ohjausta ollaan tekemässä.

 

Ongelmanahan on, että miten se poistetaan. Mistä ja minkä näköinen on näkymä silloin. Sitä tässä joltakin  kaipailee.

 

Testasin ja tosiaan siellä on joku ongelma. 

 

Menin uudestaan asetuksiin ja ei siellä ollut ruksia ollenkaan, jotta olisin poistanut sen. 

Eipä sitä itse pois saa. Asia on vikapalvelun käsissä. Toivottavasti korjaantuu piakkoin.

Eilen lähetin viestin vikapalveluun. 

Nyt oli ruksi pistetty sinne ja poistin sen,  mutten voinut tallentaa.  Ainoastaan luki "Tilaa" ja kun klikkasin sitä tuli ilmoitus,  että tilaus on kesken.  

Vastaa