Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
juveju
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sähköposti lähetyksessä ongelmia

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Lähetin aamulla 14.1. sähköpostia vastaamalla vastaanottajan viestiin, ei mitään virhe ilmoituksia ja viesti näkyy lähetetyissä. Sain illalla tietää ettei posti ole mennyt perille! Vastaanottajan sähköposti oli myös pp.inet.fi pääteinen kuten omanikin.

Viime keväänä oli vastaavanlainen tapaus! Onko tämä vika vai ominaisuus?

3 vastausta
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 913 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@juveju@  kirjoitti:

Lähetin aamulla 14.1. sähköpostia vastaamalla vastaanottajan viestiin, ei mitään virhe ilmoituksia ja viesti näkyy lähetetyissä. Sain illalla tietää ettei posti ole mennyt perille! Vastaanottajan sähköposti oli myös pp.inet.fi pääteinen kuten omanikin.

Viime keväänä oli vastaavanlainen tapaus! Onko tämä vika vai ominaisuus?


Lähetitkö webmail.inet.fi:n kautta vai käytitkö jotain sähköpostiohjelmaa? Sähköpostien toimivuudessa ei ole havaittu vastaavanlaista häiriötilannetta. 

juveju
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi

 

Lähetin viestin webmail.inet.fi kautta.

 

LiAntti
Telialainen
Telialainen
  • 144 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@juveju@  kirjoitti:

Moi

 

Lähetin viestin webmail.inet.fi kautta.

 


Jos viestin toimitus webmail-palvelusta viivästyy tai sitä ei saada toimitettua vastaanottajan postipalvelimelle niin sinulle tulisi saapua ns. bounce-viesti että lähetys viivästyy tai viestiä ei voitu toimittaa. Tämä on normaali automatiikka mail.inet.fi postipalvelimella. Tilanne voidaan tutkia tarkemmin ilman muuta jos sinulla on sähköpostin vastaanottajan osoite sekä lähetysaika (päivä ja kloaika) tiedossa tästä omasta osoitteestasi. Itse äkkiseltään epäilisin että viesti on mennyt vastaanottajalla esim. roskapostikansioon tai takertunut johonkin muuhun filtteriin.

Tiedot / ilmoituksen voi jättää helpoiten Omat Sivut -palvelusta häiriöilmoituksena.