Sähköposti


Minulla on siis soneraan sähköpostiosoite pp.inet .....

Pääsen postiini suoraa koneeni kautta heti, kun näppäimistössä on ns. kirjekuorinäppäin. Se menee jonkun Windows Live Mail 2012 kautta. Sieltä jos tarkastelen sitä , pääsen Microsoftin sivuille ja tarkastelen profiiliani, pääsen outlook.com sivuille ja katson sähköpostiani sieltä käsin. Sekin on aivan tyhjä.

 

Soneran sivujen , omien sivujen kautta kirjautuen; sähköposti on aivan tyhjä, siellä ei ole mitään.

 

Eli omalla koneellani ainostaan painaen kirjekuorta pääsen postiini käsiksi. Jos olen muualla/ muulla koneella tai puhelimella. Ei mitään postia.

 

Mitkä tässä on sekaisin ?

 

Toisaalta en uskalla poistaa sitä Live Mailia, sitten minulla kaikki postini menee varmaan jonnekin nettihel.....n.

 

MITÄ TEEN??:catfrustrated:

 


2 kommenttia

Moi @anja1964 ja tervetuloa Klaaniin!


 


 


Mites jos kirjaudut sähköpostiisi meidän Webmailin kautta?


 


Täältä löydät vielä ohjeita Webmailin käyttöön. :)


 


Miltä tuo sähköposti vaikuttaa tuolta webmailin kautta ?


@anja1964 kirjoitti:

Minulla on siis soneraan sähköpostiosoite pp.inet .....

Pääsen postiini suoraa koneeni kautta heti, kun näppäimistössä on ns. kirjekuorinäppäin. Se menee jonkun Windows Live Mail 2012 kautta. Sieltä jos tarkastelen sitä , pääsen Microsoftin sivuille ja tarkastelen profiiliani, pääsen outlook.com sivuille ja katson sähköpostiani sieltä käsin. Sekin on aivan tyhjä.

 

Soneran sivujen , omien sivujen kautta kirjautuen; sähköposti on aivan tyhjä, siellä ei ole mitään.

 

Eli omalla koneellani ainostaan painaen kirjekuorta pääsen postiini käsiksi. Jos olen muualla/ muulla koneella tai puhelimella. Ei mitään postia.

 

Mitkä tässä on sekaisin ?

 

Toisaalta en uskalla poistaa sitä Live Mailia, sitten minulla kaikki postini menee varmaan jonnekin nettihel.....n.

 

MITÄ TEEN??:catfrustrated:

 


luulen että sun koneellasi on  windows  live mail  sähköpostiohjelma jos vaan meet  käynnistä  valikkoon ja ohjelmat   luulen et postit löytyy sieltä   asetuksena on varmaan   että poista palvelimelta (eli tässä tapauksessa soneran sähköpostilaatikosta )   eli siksi et nää niitä enään  webmailista

Vastaa