Sähköpostin lähettäminen @netikka.fi osoitteeseen ei onnistu

  • 28 September 2017
  • 4 kommenttia
  • 80 katselukertaa

Olen  yrittänyt saada lähetettyä @netikka.fi loppuiseen sähköpostisosoitteeseen postia, mutta eipä onnistu ei. Tämmöiset virheilmoitukset pamahtavat ruutuun:

 

Mikä siis avuksi? Tämä ongelma alkoi sen jälkeen kun anvia siirsi kaikki systeeminsä Elisalle.


4 kommenttia

Kunniamerkki +14

Ensimmäinen ilmoitus kertoo, että koko netikka.fi domain on poistettu sähköpostipalvelimelta eikä se ole käytössä, ja toinen ilmoitus on tuntemattomasta käyttäjästä.


 


Onko sinulla puhelinnumeroa tuon tilin omistajalle, josko kysyisit onko tili vielä kunnossa ja toiminnassa?

Kyseessä on äitini, ja osoite on toiminnassa. Hän pystyy lähettämään käsittääkseni mulle postia ja minulla on myös käyttöoikeus hänen sähköpostiinsa. En vain itse omalta koneelta kykene lähettämään. Joku oli kommentoinut että vika olisi periaatteessa Telian päässä, kun siellä on jotakin ongelmaa mutta en sitten tiedä.

Minulla on sama ongelma kun edellisellä kaverilla. Eilen illalla huomasin ko.ongema, aamulla oli OK mutta taas (6.10) ongelma jatkuu. Sama virheilmoitus tulee.

Näistä Netikka -osoitteisiin lähetetyistä viesteistä vois tehdä meille vikareita tutkintaan. Laittakaa vikailmoitukselle vastaanottajan osoitteet, kellonajat kun viestiä on lähetetty sekä nuo virheet mitä saatte. Mitä enemmän tietoa vikarilla on sen parempi. Vikarin pääsee jättämään helpoiten tästä.

Vastaa