22-08-2021 12:32
Perjantai-illasta asti sähköpostin salasanan vaihtaminen ei ole toiminut eli kirjauduin tunnus-1 ja pääsähköpostin salasana, ja klikkasin laajakaistan kohtaa. Tämän jälkeen tulee virheilmoitus.
22-08-2021 13:54
@Tomppa_1 kirjoitti:
Perjantai-illasta asti sähköpostin salasanan vaihtaminen ei ole toiminut eli kirjauduin tunnus-1 ja pääsähköpostin salasana, ja klikkasin laajakaistan kohtaa. Tämän jälkeen tulee virheilmoitus.
Millä selaimella kokeilit vaihtoa? Itse kokeilin juuri Mozilla Firefoxilla, kirjauduin laajakaistatunnuksella -> Liittymäni ja palveluni -> Laajakaista ja sitten avautui kyllä se valikko, mistä myös pääsi salasanan vaihtamaan. Suosittelen myös kokeilemaan selaimen välimuistin tyhjennystä tai testimielessä yksityisistunnolla, eli "private window" tai "incognito" -tilassa, nimitys vaihtelee selaimien välillä.
Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa
osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
22-08-2021 14:24
Ei toimi Firefoxilla ja Chromella. Näistä kaikki tyhjennetty.
Tulee:
Tekniikka teki meille nyt tepposet, joten palvelu ei juuri nyt ole käytössä. Fiksaamme tilanteen niin nopeasti kuin pystymme. Kokeile kohta uudelleen!
22-08-2021
14:29
Muokattu
22-08-2021
14:34
@Tomppa_1 kirjoitti:Ei toimi Firefoxilla ja Chromella. Näistä kaikki tyhjennetty.
Tulee:
Hups!Tekniikka teki meille nyt tepposet, joten palvelu ei juuri nyt ole käytössä. Fiksaamme tilanteen niin nopeasti kuin pystymme. Kokeile kohta uudelleen!
Tuo virheilmoitus näyttää samalta kuin Firefoxilla tulee Vastaajan asetuksiin yrittäessä. Olisikohan Firefoxin Private-tilasta apua? Se auttaa ainakin Vastaajan asetuksiin pääsyssä.
22-08-2021 14:41
Mistä kohtaa Firefoxissa tuon Private-tilan saa päälle ?
22-08-2021
14:48
Muokattu
22-08-2021
14:48
@Tomppa_1 kirjoitti:Mistä kohtaa Firefoxissa tuon Private-tilan saa päälle ?
Kun klikkaat esim. kirjanmerkeissä sivun linkkiä hiiren oikealla napilla , niin avautuu pudotusvalikko , josta valitset Open in Private Window / Avaa Yksityisessä ikkunassa. No tuosta suomenkielisestä tekstistä en ole varma , kun itsellä on englanninkielinen Firefox.
22-08-2021 15:26
Firefoxin oikealla ylhäällä valitsin kolme vaakaviivaa, ja sen alta "Uusi yksityinen ikkuna", mutta ei toimi vieläkään.
Voisiko @HenriLie lähettää tekniikan pojille palautetta. Kyllä näiden asetussivujen pitäisi toimia selaimen oletusasetuksillakin.
22-08-2021 15:36
@Tomppa_1 kirjoitti:Firefoxin oikealla ylhäällä valitsin kolme vaakaviivaa, ja sen alta "Uusi yksityinen ikkuna", mutta ei toimi vieläkään.
Aha. Ilmeisesti kyse on erilaisesta ongelmasta , vaikka itse virheilmoitus on sama kuin Vastaajankin osalta. No ainahan sitä voi testailla toimiiko sama lääke. Jos ei , niin eipä siinä paljon menetä.
22-08-2021 16:35
@Tomppa_1 kirjoitti:
Firefoxin oikealla ylhäällä valitsin kolme vaakaviivaa, ja sen alta "Uusi yksityinen ikkuna", mutta ei toimi vieläkään.
Voisiko @HenriLie lähettää tekniikan pojille palautetta. Kyllä näiden asetussivujen pitäisi toimia selaimen oletusasetuksillakin.
Voin toki tätä yrittää toistaa eri laiteyhdistelmillä, mutta olisi tärkeää saada myös sinulta tiedot ylös tutkintaa varten. Yhteisössä emme voi asiakastietoja kysyä, joten pyytäisin olemaan meidän asiakaspalveluun yhteydessä jotta voimme välittää ongelman tiedot eteenpäin.
Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa
osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
22-08-2021 17:11
Olen testannut vaihtamista tietokoneella, tabletilla ja matkapuhelimella, ja kaikilla laitteilla tulee sama virheilmoitus.