13-02-2020 18:40
Moro,
erehdyin yrittämään sähköpostin salasanan vaihtoa, eipä onnistunut.Ei kelvannut enää entinenkään, tilasin uuden ja tulihan se tekstari kun muutaman tunnun odotti. Telian antamaa en onnistu vaihtamaan, sain kyllä ohjeet,mutta ei onnistu.Alla saamani ohje:
Salasana on hyvä muuttaa heti uudet tunnukset saatuasi. Salasanan muuttaminen heti alussa ja määrätyin väliajoin lisää tietoturvallisuuttasi. Salasanan voit muuttaa näiden ohjeiden avulla:
1. Kirjaudu sisään osoitteessa telia.fi Telia Internet -tunnuksella (esim. testee-1 ja salasana. HUOM! Salasanan vaihtaminen ei onnistu muilla tunnistustavoilla)
2. Valitse laajakaistasi ja katso kohtaa "Hallinnoi liittymääsi"
3. Valitse "Vaihda salasana"
Kohtaan 2 pääsin, mutta kohtaa 3 ei näy, ei vaikka itkis ja n****s!
Vaihtoehdot on:
Tee vikailmoitus/yhteydenottopyyntö
Tee muuttoilmoitus
Lataa Telia Avustaja
Yhteys kotiin ADSL.liittymän ohjeet
Kertokaas viisaammat että mistä löytyy tuo "vaihda salasana"?
Sen tiedän että pian löytyy paikka mistä "vaihda liittymät toiseen operaattoriin" !
Kiitos!
stu.
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
13-02-2020 19:47
Ihan oikeassa paikassa kuulostat olleen kyllä.
Kirjauduitko omille sivuilla Telia tunnuksella/pankkitunnuksilla/mobiilivarmenteella vai laajakaista tunnuksella?
Salasanan vaihto onnistuu ainoastaan laajakaistatunnuksella, joka on myös sähköpostin käyttäjätunnus.
14-02-2020 14:45
Kirjauduin alunperinTelia tunnuksella koska Omat sivut antaa vaihtoehdoiksi kirjautumisen Telia tunnuksella sekä toisena vaihtoehtona mobiilivarmenteella ja pankkitunnuksilla, ei ole näkyvissä vaihtoehtoa kirjautua laajakaistatunnuksella.
Nyt kirjauduin antamasi ohjeen mukaan laajakaistatunnuksella ja vaihto onnistui, kiitos sinulle!