Saunalahden sähköposti ei toimi

  • 10 December 2017
  • 6 kommenttia
  • 90 katselukertaa

Mikähän mättää kun sähköposti ei vastaanota,lähettämään pystyy? Tulee laskuja s-postiin joten ois ihan kiva jos toimis.Saunalahden sp.

Edit RaMaria: Otsikko


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Rusakko55 kirjoitti:

Mikähän mättää kun sähköposti ei vastaanota,lähettämään pystyy? Tulee laskuja s-postiin joten ois ihan kiva jos toimis.Saunalahden sp.




Moikka @Rusakko55! :)


 


Käytät ilmeisesti jotain sähköpostiohjelmistoa? Tarkista, että saapuvan ja lähtevän asetukset ovat oikein:


https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sahkoposti-kotisivut/ohje/sahkopostin-asetukset/


 


 


 


 

Juu täytyy kokeilla kattoo mut ensin pitää viedä musti iltalenkille.Kiitos vihjeestä!


En kyllä ymmärrä mikä sen ois sotkenut.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Rusakko55 kirjoitti:

Juu täytyy kokeilla kattoo mut ensin pitää viedä musti iltalenkille.Kiitos vihjeestä!


En kyllä ymmärrä mikä sen ois sotkenut.




Kannattaa tarkistaa! Jos se on aiemmin toiminut, niin ainakin toinen vaihtoehto on se, että palvelimella on tilapäinen häiriö tai sitten sähköpostiohjelmisto on päivittynyt automaattisesti, jolloin jokin bittiasetus on mennyt väärin.


 


Seuraavat toimenpiteet ovat mm.



  • Tilin poistaminen sähköpostiohjelmistosta ja uudelleen määrittäminen

  • Sähköpostin salasanan vaihtaminen (joillakin tämä toimenpide on auttanut)

Sähköpostin salasanaa koitin vaihtaa niin ilmoitti ettei minulla ole sellaista sopimusta johon kuuluisi sähköposti.Ei ole ei,ei saunalahdella eikä elisalla.Siitäkö kenkä puristaakin.? Vuosia olin saunalahden asiakas.Rahastusta taitaa olla koko touhu.Guru rahastaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Rusakko55 kirjoitti:

Sähköpostin salasanaa koitin vaihtaa niin ilmoitti ettei minulla ole sellaista sopimusta johon kuuluisi sähköposti.Ei ole ei,ei saunalahdella eikä elisalla.Siitäkö kenkä puristaakin.? Vuosia olin saunalahden asiakas.Rahastusta taitaa olla koko touhu.Guru rahastaa





Jos kyseessä sama ilmoitus kuin kuvassa, niin silloin sinulla ei ole enää palvelu voimassa. Sähköposti oli varmaan lisäpalveluna Saunalahden nettiliittymässäsi @Rusakko55? En usko, että sähköpostitiliä saa palautettua, mutta voi sitä asiakaspalvelusta tiedustella :smileyhappy:

Käyttäjätaso 7

Saunalahden / Elisan nettiliittymiin kuuluu 5 sähköpostilaatikkoa. Jos irtisanoo nettiliittymän , niin myös s-postit sulkeutuvat. Mikäli haluaa säilyttää s-postit , niin nettiliittymän irtisanomisen yhteydessä pitää tilata Elisan Internetpalvelupaketti (hinta 3€ / kk) , jolloin postit ja kotisivutila säilyvät.


 


https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sahkoposti-kotisivut/ohje/internetpalvelupaketti/


 


Mikäli ei ole toimittu kuten edellä kerroin ja postitilit ovat sulkeutuneet , niin yleensä ne postiosoitteet menevät muutamaksi kuukaudeksi ns. odotuslistalle ja niiden alkuperäinen omistaja voi ne tilaamalla em. paketin saada avattua aspan kautta uudelleen , mutta niissä mahdollisesti olleet postit kyllä voivat olla jo bittiavaruudessa.


 


No ainahan kannattaa yrittää aspan avulla palautusta.

Vastaa