Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Nettisurffari65
Uusi keskustelija
  • 7 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Telia Tietoturva Premium

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka! Osaisko joku neuvoa kun käytössä on Telian Turvapaketti Premium, se pysyy toiminnassa koti Pc.llä ja tabletilla moitteetta. Kaikista matkapuhelimista ( Android ) se tippuu pois aina satunnaisen ajan jälkeen muutamasta päivästä - viikon kahden jälkeen. Kun avaan puhelimesta Tietoturvan pikakuvakkeen se pyytää asentamaan sen uudestaan. Kun kirjaudun Tietoturvan hallintasivulle se ilmoittaa puhelinten kohdalla: 

Tämä laite ei ole muodostanut yhteyttä palveluun Turvapaketti kahden edellisen viikon aikana.

Tarkista, että laite voi muodostaa Internet-yhteyden ja että sovelluksen Turvapaketti tila on "Suojattu". Mikä on tämä suojattu tila ja kuinka sen saa päälle? Myös puhelimissa on AINA mobiilidata päällä. Neuvoja odotellen, Kiitos!

20 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2495 custom-general.kudos
  • 3860 custom-general.replies
  • 334 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Nettisurffari65 !

Tarkistin itseltäni samat jutut ja tosiaan kahdessa puhelimessa näkyi tuo teksti tämä laite ...

En asentanut uusiksi turvapakettia, mutta kirjauduin kyseisillä laitteilla turvapakettiin uudestaan Telia tunnuksilla niin tila vaihtui normaaliksi.

Edit. Isännän puhelin vaati uudelleen käynnistyksen ennenkuin tuo sisäänkirjautuminen ja suojaus oikeasti toimi 😉

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Nettisurffari65
Uusi keskustelija
  • 7 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 


@kiisseli67@  kirjoitti:

Hei @Nettisurffari65 !

Tarkistin itseltäni samat jutut ja tosiaan kahdessa puhelimessa näkyi tuo teksti tämä laite ...

En asentanut uusiksi turvapakettia, mutta kirjauduin kyseisillä laitteilla turvapakettiin uudestaan Telia tunnuksilla niin tila vaihtui normaaliksi.

Edit. Isännän puhelin vaati uudelleen käynnistyksen ennenkuin tuo sisäänkirjautuminen ja suojaus oikeasti toimi 😉


Moikka @kiisseli67 ! Juuri noin minäkin olen tehnyt jo useasti. Tässä vaan tulee se tilanne vastaan että lisenssit ( 25 ) loppuvat palvelusta ellet käy aina vapauttelemassa niitä joiden mukaan puhelin ei ole ottanut enää yhtetyttä palveluun. Pitäihän sen pysyä puhelimissakin toiminnassa kuten se pysyy PC: llä ja tabletissa kun kerran on asentanut palvelun? Tähän ongelmaan sitä ratkaisua vaan etsin.

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2495 custom-general.kudos
  • 3860 custom-general.replies
  • 334 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Nettisurffari65@  kirjoitti:

 


@kiisseli67@  kirjoitti:

Hei @Nettisurffari65 !

Tarkistin itseltäni samat jutut ja tosiaan kahdessa puhelimessa näkyi tuo teksti tämä laite ...

En asentanut uusiksi turvapakettia, mutta kirjauduin kyseisillä laitteilla turvapakettiin uudestaan Telia tunnuksilla niin tila vaihtui normaaliksi.

Edit. Isännän puhelin vaati uudelleen käynnistyksen ennenkuin tuo sisäänkirjautuminen ja suojaus oikeasti toimi 😉


Moikka @kiisseli67 ! Juuri noin minäkin olen tehnyt jo useasti. Tässä vaan tulee se tilanne vastaan että lisenssit ( 25 ) loppuvat palvelusta ellet käy aina vapauttelemassa niitä joiden mukaan puhelin ei ole ottanut enää yhtetyttä palveluun. Pitäihän sen pysyä puhelimissakin toiminnassa kuten se pysyy PC: llä ja tabletissa kun kerran on asentanut palvelun? Tähän ongelmaan sitä ratkaisua vaan etsin.


Kokeilitko vapauttaa niitä lisenssejä esim tabletin kautta, siis niistä joissa se ei toiminut?

Minäkin kirjauduin muutamaan kertaan Android puhelimilla ennenkuin homma alkoi toimia. Alunperinhän muihin puhelimiin/laitteisiin tuo tietoturva asennettiin muistaakseni linkin kautta, joka lähetettiin siitä laitteesta jossa tietoturva jo toimii.

Jos ei vieläkään onnistu niin kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot 

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Nettisurffari65
Uusi keskustelija
  • 7 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kiisseli67@  kirjoitti:

@Nettisurffari65@  kirjoitti:

 


@kiisseli67@  kirjoitti:

Hei @Nettisurffari65 !

Tarkistin itseltäni samat jutut ja tosiaan kahdessa puhelimessa näkyi tuo teksti tämä laite ...

En asentanut uusiksi turvapakettia, mutta kirjauduin kyseisillä laitteilla turvapakettiin uudestaan Telia tunnuksilla niin tila vaihtui normaaliksi.

Edit. Isännän puhelin vaati uudelleen käynnistyksen ennenkuin tuo sisäänkirjautuminen ja suojaus oikeasti toimi 😉


Moikka @kiisseli67 ! Juuri noin minäkin olen tehnyt jo useasti. Tässä vaan tulee se tilanne vastaan että lisenssit ( 25 ) loppuvat palvelusta ellet käy aina vapauttelemassa niitä joiden mukaan puhelin ei ole ottanut enää yhtetyttä palveluun. Pitäihän sen pysyä puhelimissakin toiminnassa kuten se pysyy PC: llä ja tabletissa kun kerran on asentanut palvelun? Tähän ongelmaan sitä ratkaisua vaan etsin.


Kokeilitko vapauttaa niitä lisenssejä esim tabletin kautta, siis niistä joissa se ei toiminut?

Minäkin kirjauduin muutamaan kertaan Android puhelimilla ennenkuin homma alkoi toimia. Alunperinhän muihin puhelimiin/laitteisiin tuo tietoturva asennettiin muistaakseni linkin kautta, joka lähetettiin siitä laitteesta jossa tietoturva jo toimii.

Jos ei vieläkään onnistu niin kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot 


Joo PC:lle asensin sen ekana. Sieltä olen sitten lähettänyt asennuslinkit kaikkiin puhelimiin. Myös PC: n kautta olen käynyt lisenssit vapauttamassa. Niin muuten tabletti on myös Android käyttiksellä.

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Siinä voisi tarkistaa laitteiden asetuksista että Turvapaketilla on kaikki oikeudet(järjestelmäasetusten muokkaaminen, laitehallinnasta sovellus asetettu turvalliseksi). Jos olet estänyt sovellukselta esimerkiksi datan käytön niin se ei rekisteröi laitetta automaattisesti. Tässä tapauksessa se pitäisi tehdä manuaalisesti jokaiselta laitteelta erikseen, käyttämällä sovellusta päällä. 

 

Sitten jos laitteista löytyy virransäästö/akun hallinta niin sieltä voisi myös asettaa turvapaketin luotetuksi/turvalliseksi, jotta tämä ei sulje sovellusta, kun asetus menee päälle.

 

Olisiko näistä apua tilanteeseen?

jansaa80
Vakiokalustoa ☆
  • 34 custom-general.kudos
  • 178 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vika todennäköisesti siinä että android sammuttaa ne kun optimointi päällä. Asetuksista päälle ettei optimoida niitä.

jansaa80
Vakiokalustoa ☆
  • 34 custom-general.kudos
  • 178 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Missä muuten viipyy turvapaketin versio 17.8? Tullut jo kesäkuussa muttei play kaupasta löydy tuota versiota. Dna,Elisa ja F-Securen oma jo päivittynyt versioon 17.8

jansaa80
Vakiokalustoa ☆
  • 34 custom-general.kudos
  • 178 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eikö tietoturvasovelluksen päivitys ole Telialle tärkeää?

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tietoturva on ensisijaisen tärkeää. Olemme laittaneet tämän tarkempaan selvitykseen ja pyrimme tuomaan päivityksen mahdollisimman nopeasti.