Telia Turvapaketti ja salasanojenhallinta


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Onko Telia harkinnut missään vaiheessa siirtymistä F-Secure Totalin kaikkiin tarjoamiin palveluihin?

Nythän näistä on saatavilla vain virustorjunta ja Freedome... 

 

Muilla operaattoreilla (Elisa Identiteettisuoja, DNA Digiturva) on paketissa mukana myös tuo F-Secure ID Protection salasanojen hallinta. 

 

Ei se tietenkään paras salasanojen hallintaohjelma ole, kuten ei Freedomekaan paras VPN-sovellus markkinoilla, mutta peruskäyttäjälle riittäviä.

 

Itse olen ottanut nämä operaattorilta, siis Telialla, ihan käytännöllisyyden takia, että on kaikki yhdellä laskulla useiden erillisten maksujen sijaan. 

Ja samalla suosin suomalaista. 😉>

 

Paras olisi jos tämä tarjottaisiin vielä erikseen (kuten tällä hetkellä Turvapaketti ja Freedome), eikä välttämättä niputeta kaikkea paketiksi, niin on enemmän valinnanvaraa, mistä kukakin haluaa maksaa.

 

@HenriLie @SaJoonas @TeroRe @SannaMKoo 


12 kommenttia

Käyttäjätaso 1

@Yaria  kirjoitti:

Onko Telia harkinnut missään vaiheessa siirtymistä F-Secure Totalin kaikkiin tarjoamiin palveluihin?


Nythän näistä on saatavilla vain virustorjunta ja Freedome... 


 


Muilla operaattoreilla (Elisa Identiteettisuoja, DNA Digiturva) on paketissa mukana myös tuo F-Secure ID Protection salasanojen hallinta. 


 


Ei se tietenkään paras salasanojen hallintaohjelma ole, kuten ei Freedomekaan paras VPN-sovellus markkinoilla, mutta peruskäyttäjälle riittäviä.


 


Itse olen ottanut nämä operaattorilta, siis Telialla, ihan käytännöllisyyden takia, että on kaikki yhdellä laskulla useiden erillisten maksujen sijaan. 


Ja samalla suosin suomalaista. 😉>


 


Paras olisi jos tämä tarjottaisiin vielä erikseen (kuten tällä hetkellä Turvapaketti ja Freedome), eikä välttämättä niputeta kaikkea paketiksi, niin on enemmän valinnanvaraa, mistä kukakin haluaa maksaa.


 




Nyt pistit sellaisen kysymyksen, että näin lonkiltaan en osaa sinulle tässä vastata, mutta laitoin kyselyä eteenpäin asiaan liittyen henkilöille, jotka tietävät enemmän. Tosiaan hetken voit joutua nyt valitettavasti vastausta odottamaan, sillä kesälomat rullaavat parhaillaan päällä ja näin ollen vastauksen saamisessa voi mennä hetki. Vastaamme sinulle heti, kun meillä on lisätietoja tarjota kysymykseesi liittyen.

Käyttäjätaso 1

@Yaria  kirjoitti:

Onko Telia harkinnut missään vaiheessa siirtymistä F-Secure Totalin kaikkiin tarjoamiin palveluihin?


Nythän näistä on saatavilla vain virustorjunta ja Freedome... 


 


Muilla operaattoreilla (Elisa Identiteettisuoja, DNA Digiturva) on paketissa mukana myös tuo F-Secure ID Protection salasanojen hallinta. 


 


Ei se tietenkään paras salasanojen hallintaohjelma ole, kuten ei Freedomekaan paras VPN-sovellus markkinoilla, mutta peruskäyttäjälle riittäviä.


 


Itse olen ottanut nämä operaattorilta, siis Telialla, ihan käytännöllisyyden takia, että on kaikki yhdellä laskulla useiden erillisten maksujen sijaan. 


Ja samalla suosin suomalaista. 😉>


 


Paras olisi jos tämä tarjottaisiin vielä erikseen (kuten tällä hetkellä Turvapaketti ja Freedome), eikä välttämättä niputeta kaikkea paketiksi, niin on enemmän valinnanvaraa, mistä kukakin haluaa maksaa.


 




Jes nyt olikin tullut vastausta sinun esittämiin kysymyksiin! Eli ollaan harkittu siirtymistä F-Secure Totalin kaikkiin tarjoamiin palveluihin. Tämä onkin suurella todennäköisyydellä tulossa myös meille, mutta tarkempaa aikataulua meillä ei ole vielä antaa tässä kohdassa tämän osalta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13
@Yaria  kirjoitti:

Onko Telia harkinnut missään vaiheessa siirtymistä F-Secure Totalin kaikkiin tarjoamiin palveluihin?

Nythän näistä on saatavilla vain virustorjunta ja Freedome... 

 

Muilla operaattoreilla (Elisa Identiteettisuoja, DNA Digiturva) on paketissa mukana myös tuo F-Secure ID Protection salasanojen hallinta. 

 

Ei se tietenkään paras salasanojen hallintaohjelma ole, kuten ei Freedomekaan paras VPN-sovellus markkinoilla, mutta peruskäyttäjälle riittäviä.

 

Itse olen ottanut nämä operaattorilta, siis Telialla, ihan käytännöllisyyden takia, että on kaikki yhdellä laskulla useiden erillisten maksujen sijaan. 

Ja samalla suosin suomalaista. 😉>

 

Paras olisi jos tämä tarjottaisiin vielä erikseen (kuten tällä hetkellä Turvapaketti ja Freedome), eikä välttämättä niputeta kaikkea paketiksi, niin on enemmän valinnanvaraa, mistä kukakin haluaa maksaa.

 

Jes nyt olikin tullut vastausta sinun esittämiin kysymyksiin! Eli ollaan harkittu siirtymistä F-Secure Totalin kaikkiin tarjoamiin palveluihin. Tämä onkin suurella todennäköisyydellä tulossa myös meille, mutta tarkempaa aikataulua meillä ei ole vielä antaa tässä kohdassa tämän osalta.

Nostetaanpa tätä taas ylös onko asia edennyt, ja Telia Turvapaketin ominaisuuksia tarkoitus täydentää kaikilla F-Secure Totalin ominaisuuksilla? Ts. Id Protection mukaan. 🙂

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Salasanoja tulee ja menee, niin olisihan se jo korkea aika saada luotettavaksi mielletyltä taholta asiasta huolehtiva ohjelma.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Salasanoja tulee ja menee, niin olisihan se jo korkea aika saada luotettavaksi mielletyltä taholta asiasta huolehtiva ohjelma.

Niin, kun tuo on vielä erikseen hankittavissa. Luulisi sen olevan helppoa myös Telian hankkia se valikoimaansa siinä missä esim. Freedomekin, niin menisi Telian asiakkaana samalle laskulle kaikki.

Eihän Telia virustorjuntaakaan ja Freedomea ole välttämättä niputtanut yhdeksi tuotteeksi, paitsi tuo Turvapaketti Premium + Freedome VPN bundle, kun taas Elisalla ja DNA:lla tulee aina täysi F-Secure Total. Ainoastaan tarvittavan laitemäärän mukaan valitaan se paketti. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Samalla ehdottaisin noiden nykyisten lisenssimäärien järkeistämistä.🙂 Turvapaketti Premium + Freedome VPN bundle on 25x virustorjuntaa ja 5x Freedomea. 🙃 25 on vähän over kill, jos ei yritykselle hanki, mutta 5 VPN määrä sopiva. Näitä voisi olla hinnoiteltu esim. 1/1, 5/5, ja 10/10 paketteina. 🤔🙂

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

No joo, 25 on tosissaan aika overkill. 1,5 ja 10 sopisivat varmaankin useimmille käyttäjille. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Nostetaanpa tätä taas ylös onko asia edennyt, ja Telia Turvapaketin ominaisuuksia tarkoitus täydentää kaikilla F-Secure Totalin ominaisuuksilla? Ts. Id Protection mukaan. 🙂

Selvitin asiaa ja tämän osalta ei ole tapahtunut muutoksia. Vielä ei ole siis mitään aikataulua olemassa, milloin mahdollisesti F-Secure Total tulisi valikoimaan. Mutta nyt on taas viety palautetta tästä eteenpäin, että tätä palvelua toivotaan meidän valikoimaan. 😊

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Nostetaanpa tätä taas ylös onko asia edennyt, ja Telia Turvapaketin ominaisuuksia tarkoitus täydentää kaikilla F-Secure Totalin ominaisuuksilla? Ts. Id Protection mukaan. 🙂

Selvitin asiaa ja tämän osalta ei ole tapahtunut muutoksia. Vielä ei ole siis mitään aikataulua olemassa, milloin mahdollisesti F-Secure Total tulisi valikoimaan. Mutta nyt on taas viety palautetta tästä eteenpäin, että tätä palvelua toivotaan meidän valikoimaan. 😊

Selvä, kiitos! 🙂

Toivottavasti tosiaan tulee jossain vaiheessa. Edes pelkkä Id Protection erillisenä tuotteena. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Minulla on Telian turvapaketti 25 laitteelle käytössä, mutta vasta tilasin suoraan F-Secure Freedome VPN:n yhdelle laitteelle vuodeksi kertamaksulla (12,85e postikuluineen). Toki sen olisi saanut Telialta (17,40e/vuosi) myös, mutta tuli näin toteutettuna edullisemmaksi 😀

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Minulla on Telian turvapaketti 25 laitteelle käytössä, mutta vasta tilasin suoraan F-Secure Freedome VPN:n yhdelle laitteelle vuodeksi kertamaksulla (12,85e postikuluineen). Toki sen olisi saanut Telialta (17,40e/vuosi) myös, mutta tuli näin toteutettuna edullisemmaksi 😀

Jep. Katselin myös muualta hintoja. F-Secure Total paketti (SAFE, Freedome, Id Protection) 5 laitteelle - riittää itselleni niukasti. Kertamaksuna 39,67€/vuosi, eli kaikkien ominaisuuksien kanssa edullisemmin vain 3,30€/kk. 😊

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Ei kun tuo ei ollutkaan pelkkä lisenssi, vaan toimituskulut päälle. Mitä minä pahvilaatikolla. 😂 41,90€/vuosi kertamaksuna sähköinen lisenssi… Total 5 laitteelle 3,49€/kk. 

Black Fridaysta olisi saanut vielä halvemmalla, mutta ei auta enää. 😄

Vastaa