Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Yaria
Vakiokalustoa
  • 87 custom-general.kudos
  • 149 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Telia Turvapaketti ja salasanojenhallinta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko Telia harkinnut missään vaiheessa siirtymistä F-Secure Totalin kaikkiin tarjoamiin palveluihin?

Nythän näistä on saatavilla vain virustorjunta ja Freedome... 

Muilla operaattoreilla (Elisa Identiteettisuoja, DNA Digiturva) on paketissa mukana myös tuo F-Secure ID Protection salasanojen hallinta. 

Ei se tietenkään paras salasanojen hallintaohjelma ole, kuten ei Freedomekaan paras VPN-sovellus markkinoilla, mutta peruskäyttäjälle riittäviä.

Itse olen ottanut nämä operaattorilta, siis Telialla, ihan käytännöllisyyden takia, että on kaikki yhdellä laskulla useiden erillisten maksujen sijaan. 

Ja samalla suosin suomalaista. 😉

Paras olisi jos tämä tarjottaisiin vielä erikseen (kuten tällä hetkellä Turvapaketti ja Freedome), eikä välttämättä niputeta kaikkea paketiksi, niin on enemmän valinnanvaraa, mistä kukakin haluaa maksaa.

@HenriLie @SaJoonas @TeroRe @SannaMKoo 

2 vastausta
Se_Jesse
Moderaattori
Moderaattori
  • 49 custom-general.kudos
  • 119 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

@Yaria  kirjoitti:

Onko Telia harkinnut missään vaiheessa siirtymistä F-Secure Totalin kaikkiin tarjoamiin palveluihin?

Muilla operaattoreilla (Elisa Identiteettisuoja, DNA Digiturva) on paketissa mukana myös tuo F-Secure ID Protection salasanojen hallinta. 

Ei se tietenkään paras salasanojen hallintaohjelma ole, kuten ei Freedomekaan paras VPN-sovellus markkinoilla, mutta peruskäyttäjälle riittäviä.

Itse olen ottanut nämä operaattorilta, siis Telialla, ihan käytännöllisyyden takia, että on kaikki yhdellä laskulla useiden erillisten maksujen sijaan. 

Paras olisi jos tämä tarjottaisiin vielä erikseen (kuten tällä hetkellä Turvapaketti ja Freedome), eikä välttämättä niputeta kaikkea paketiksi, niin on enemmän valinnanvaraa, mistä kukakin haluaa maksaa.

Nyt pistit sellaisen kysymyksen, että näin lonkiltaan en osaa sinulle tässä vastata, mutta laitoin kyselyä eteenpäin asiaan liittyen henkilöille, jotka tietävät enemmän. Tosiaan hetken voit joutua nyt valitettavasti vastausta odottamaan, sillä kesälomat rullaavat parhaillaan päällä ja näin ollen vastauksen saamisessa voi mennä hetki. Vastaamme sinulle heti, kun meillä on lisätietoja tarjota kysymykseesi liittyen.

| Telia Yhteisön moderaattori | Urheilu ja elokuvat |
Se_Jesse
Moderaattori
Moderaattori
  • 49 custom-general.kudos
  • 119 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

@Yaria  kirjoitti:

Jes nyt olikin tullut vastausta sinun esittämiin kysymyksiin! Eli ollaan harkittu siirtymistä F-Secure Totalin kaikkiin tarjoamiin palveluihin. Tämä onkin suurella todennäköisyydellä tulossa myös meille, mutta tarkempaa aikataulua meillä ei ole vielä antaa tässä kohdassa tämän osalta.

| Telia Yhteisön moderaattori | Urheilu ja elokuvat |