peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53044 Jäsentä
152468 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Telian sähköpostin roskapostit

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎14-09-2017
Kirjoituksia: 19
1/3

Telian sähköpostin roskapostit

Minulla on Telian sähköposti jota en käytä itse ollenkaan ainoastaan Telia edelleen lähettää sähköposteja sen kautta minulle. Ja olen ihmetellyt sen kautta tulevia roskaposteja, kiristysviestejä  jne..

Eli onkohan Telialla ollenkaan tietoturva asiat sähköpostin osalta kunnossa???

Edit EssiJn: Muokattu otsikkoa

0 tykkäystä
2 vastausta
Highlighted
Konkari ☆
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 814
2/3

Vs: Telian sähköpostin roskapostit

Minullakin on tuollainen Telian sähköpostiosoite ja sinne tupsahtelee tämän tästä erilaista spämmiä. Lähinnä mainoksia aurinkolaseista ja vaatteista sekä sitten jotain muuta spämmiä. Oikeastaan et ole tarvinut kuin kerran elämässäsi antaa osoitteen johonkin lehtitilaukseen tai vaikkapa nettipalveluun, jonka käyttäjätiedot on murrettu. Voi myös olla, että jokin botti arpoo kaikki mahdolliset pp.inet.fi -osoitteet läpi ja spämmää sitten niitä, joihin viestit menevät läpi.

Telian on vaikea sulkea noita spämmejä pois, kun toisaalta viestintäsalaisuuden nimissä ei oikein voi ennakkosensuuria pitää. Googlet ja Microsoftit toki noita surutta rajoittaa, mutta heitä ei Suomen lait koske. Kannattaakin siis luoda tuonne telian postiin roskapostisuotimia, jotka vaikkapa avainsanoilla tunnistaa spämmin ja ohjaa sen roskapostikansioon.

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎21-09-2018
Kirjoituksia: 62
3/3

Vs: Telian sähköpostin roskapostit

@Purnipsi kiteyttikin hyvin kaiken olennaisen. Täältä löytyy vielä tarkemmat ohjeet suodattamien lisäämiseen Hymiö Onnellinen 

paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä