Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65939
Kirjoituksia 178539

Thomson TG789vn ja Airplay



Thomson TG789vn ja Airplay

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

Thomson TG789vn ja Airplay

1/107
Moro

Osaisiko joku kertoa mikä on vikana kun Airplay ei toimi Thomsonin kautta?

Vahvistin (Denon AVR-1912) saa IP:n DHCP:llä ja siihen pääsee kiinni nettiselaimella.
Eli verkkoyhteydet sinnepäin on kunnossa.

Samalta koneelta jolta saan webbiselaimella yhteyden vahvistimeen ei saa Airplay yhteyttä. Itunenissa/Airfoilissa tuo vahvistin ei vaan näy.

Läppäri on ollut kiinni Thomsonin verkossa (192.168.1.x) niin kaapelilla kun WLANilla, eikä kumpikaan toimi.

Ongelma on toistaiseksi ratkaistu sillä, että ennen vahvistinta on oma palomuuri. Kun liitän läppärin tähän erilliseen verkkoon sekä langalla että langattomasti (192.168.0.x) Airplay toimii samantien.

Olisi ihan kiva saada kaikki laitteet samaan verkkoon.
Vastaa
0 tykkäystä
106 vastausta

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

31/107
Moi.

Miten on päivitys toiminut? Itsellä sama ongelma airplayn kanssa. Vahvistimena Pioneer VSX-527. Thomsonin ohjemistoversio tuo uudempi(?) mutta ei silti toimi?
Vastaa
0 tykkäystä

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

32/107
Hei,

Minulla on myös sama ongelma Airplay:n kanssa. Voitko lähettää minulle ohjelmistopäivityksen ?
Vastaa
0 tykkäystä

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

33/107
Hei,
Samaa ongelmaa. Saisinko ohjelmistopäivityksen. kiitos
Vastaa
0 tykkäystä

Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Viestejä 4 902 kpl

34/107
Ohjelmistopäivityksiä laitettu tulemaan.


Jusaus80:
Airplay oli testattu uusimmalla Thomsonin ohjelmistolla, Denonin viritinvahvistimella ja sillä se oli toiminut.

Oletko kytkenyt Pioneerin vahvistimen kaapelilla suoraan Thomsonin keltaiseen porttiin? Vai miten sinulla on tuo laite verkkoon yhdistettynä? Oletko tarkistanut itse laitteen asetuksista ja ohjekirjasta olisiko siellä jotain mikä voisi ongelmaa selittää?
Vastaa
0 tykkäystä

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

35/107
Ongelmat jatkuvat. Airplay pysyy jonkun aikaa päällä, kun vahvistimesta joko kytkee Ethernet-kaapelin pois/päälle tai virta pois/päälle.

Laitteet:
Thomsson Product Name: TG789vn
Software Release: 8.C.H.2

Pioneer VSX-921
Vastaa
0 tykkäystä

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

36/107
Kyllä vahvistin on kaapelilla suoraan kytketty keltaiseen porttiin. Eilen ( ilmeisesti päivityksen jälkeen?) toimi hetken, mutta kun soittimen puhelimesta sammutti, ei airplay enää toiminut. Asetuksissa ei vikaa.
Vastaa
0 tykkäystä

Kommentaattori
Viestejä 43 kpl

37/107
Arttu- kirjoitti:
Voisitteko testata, miten Airplay toimii nyt? Mikäli ongelma jatkuu, jatketaan asian tutkimista.


Terve Arttu-:

Laitoin pitkästä aikaa vahvistimen piuhalla kiinni Thomsoniin (Thomson -> Zyxel verkkosähkösilta -> Zyxel 100Mbit kytkin -> Pioneer VSX-922)

Airplay toimi hyvin mutta nyt sitten laitoi vahvistimen kiinni ja kokeilin pari tuntia myöhemmin uudestaan uudestaan, ei toimi enään. Minulla on vahvistimessa network standby päällä joten vahvistimen kiinni käyttäminen ei saa Airplaytä taas toimimaan vaan ethernet kaapeli piti käyttää irti. Piuhan irti käyttämisen jälkeen iPhoneen taas ilmestyi Airplay ikoni ja vahvistin on valittavissa.

Kokeilkaas sillä teidän denonilla niin että annatte olla sen Denonin ja Thomsonin vaikka päällä tunnin ja käytätte iLaitteesta virtoja pois, katsotaas löytääkö se vielä Denonin. Olen aika varma että ei löydä...

Ja tosiaankin, uusi softa oli Thomsoniin taannoin ilmestynyt ja kivasti oli ASETUKSET TAAS NOLLAUTUNUT!!. Entä jos olisin ollut vaikka ulkomailla ja olisikin yhtäkkiä pitänyt päästä kotikoneeseen käsiksi?? Ei olisikaan onnistunut ilman paikan päällä käyntiä.. Aivan ihme toimintaa huh huh..
Vastaa
0 tykkäystä

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

38/107
Voisitteko testata, miten Airplay toimii nyt? Mikäli ongelma jatkuu, jatketaan asian tutkimista.[/quote]

Ongelmia edeleen, AirPlay.n saa toimimaan väliaikaisesti aiemmin esitetyillä tavoilla, jos sammuttaa vahvistimen AirPlay ei enää löydä vahvistinta.
Vastaa
0 tykkäystä

Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Viestejä 4 902 kpl

39/107
Hei Ariu,

Airplayn osalta ongelman selvitys jatkuu edelleen. Palaamme asiaan heti kun saamme lisää tietoa.
Vastaa
0 tykkäystä

Kommentaattori
Viestejä 43 kpl

40/107
Mitään päivitystä tähän asiaan? Täällä alkaa oleen v******käyrä aika korkealla...

Puoli vuotta olette siellä vatvoneet ja mitä on saatu aikaan? Testautettu asiakkailla jotain päivitystä joka ei mitään korjannut ja jonka sisällöstä ei edes asiakkaille anneta mitään tietoa...

HALOO!??
Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.