Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
anpu025
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Thunderbird sähköpostiongelma lähetyksessä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Seuraavainen ongelma Thunderbirdin kanssa, postia lähettäessä tulee virheilmoitus "Postia lähetettäessä tapahtui virhe. Postipalvelin vastasi: Not Authorized. Tarkista viesti ja yritä uudelleen". Postin luku toimii normaalisti sekä Webmailissa toimii lähetys ja vastaanotto. Kolmelta koneelta Win 10, 7, xp kaikissa sama juttu IMAP käytössä. Webmailissa kun vaihtaa salasanan lähetys toimii ainakin kerran, mutta vika palautuu. Huomionarvoista on että kun joltain koneelta lähettää viestin niin viesti näkyy lähettetyissä kaikilla koneilla vaikkaviesti ei ole kulkenut eteenpäin. Ehdotuksia?

 

3 vastausta
frobro
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mulla sama ongelma. "Not Authorized" mutta viesti ilmenee kuitenkin lähetetyt kansioon serverille. Vastaanottaminen onnistuu normaalisti.

 

Lähettäminen näyttää toimivan kuin käytän läppärissä oleva 3g kortti (sonera) mutta ei toimi wlanin kautta (sonera 4g)

En ole tietokoneeseen eikä modeemin tehnyt muutoksisa viime aikoina...

 

Käytän myös Mozilla Thunderbird. 

 

Samsungin puhelimesta lähtee viestit normaalisti

anpu025
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mulla on Elisan 4g wifi, välillä viestin lähetys onnistuu välillä ei.

aina
Konkari
  • 69 custom-general.kudos
  • 575 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ohikulkijan reunahuomautus.

 

Jos webmailiin pääsee ja sielläkin viestinlähetys ainakin toisinaan epäonnisttuu, ongelma sijoittuu Soneran korjattavalle tontille. Yleensäkin postiongelmien kartoittamiseksi kannattaa katsoa toimiiko webbimail https://webmail.inet.fi

 

Toisen operaattorin yhteyttä ja sen operaattorin lähtevän postin palvelinta käytettäessä @pp.inet.fi tilin viestin lähetykseen asetelma on vähän mutkikkaampi.

Soneran yhteydellä voi kokaista asetusten vaihtoehdot sähköpostiohjelmassa

https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Sonera-Sahkopostin-asetukset?id=1219

 

Puhelimien/tablettien sähköposteista on niin paljon harmikokemuksia, että kokeilisin vaikuttaako sähköpostin toimivuuteen tietokoneessa virran katkaiseminen puhelimesta/tabletista.

 

Näin aina