Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Mikael_L
Kommentaattori
  • 4 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tiedottaminen kotisivupalvelun loppumisesta on epäonnistunut

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kun nyt perjantaina täällä asiasta valitettuani jo kaksi lukijaa ehti ilmoittaa kokoneensa saman, vaikkei täällä näytä olevan edes kirjautuneena kuin vähän toistakymmentä käyttäjää kerralllan, niin teenpä galluppia.

 

Eli onko vielä muita, joita telian kuulemma lähettämät ilmoitukset palvelun loppumisesta eivät lainkaan tavoittaneet?

 

Koko ajan on kyllä tullut kirjeitä ja sähköpostia Telialta oikeilla osoitteella ja myös myyntipuheluita, mutta eipä vain ilmoituksia tästä asiasta vaikka piti kuulemma kolme kertaa olla lähetetty.

 

Valitan spammia, jos tulee useampaan ryhmään, kun  nyt ei näy poisyetulle palvelulle olevan omaa otsikkoa.

 

Eikä ole omaa otsikkoa myöskään omilla sivuilla, mistä jatkuvasti kehotetaan tarkistetamaan liittymien ja palveluiden tila.

 

Miksei sitä tiedotetta voinut edes laittaa sinne jos ei kerran asiakasrekisteristä kyetä löytämään tietoja, joiden siellä on pakko ollut koko ajan olla ajantasaisina?

 

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu

1 vastaus
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 889 custom-general.kudos
  • 1309 custom-general.replies
  • 84 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Mikael_L Toinen samansisältöinen ketju löytyykin täältä, joten jatketaan juttua siellä. Eli aiheesta kiinnostuneet voivat tulla juttelemaan tuonne aiemmin aloitettuun ketjuun.

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More