Tiedottaminen kotisivupalvelun loppumisesta on epäonnistunut

  • 21 March 2018
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Kun nyt perjantaina täällä asiasta valitettuani jo kaksi lukijaa ehti ilmoittaa kokoneensa saman, vaikkei täällä näytä olevan edes kirjautuneena kuin vähän toistakymmentä käyttäjää kerralllan, niin teenpä galluppia.


 


Eli onko vielä muita, joita telian kuulemma lähettämät ilmoitukset palvelun loppumisesta eivät lainkaan tavoittaneet?


 


Koko ajan on kyllä tullut kirjeitä ja sähköpostia Telialta oikeilla osoitteella ja myös myyntipuheluita, mutta eipä vain ilmoituksia tästä asiasta vaikka piti kuulemma kolme kertaa olla lähetetty.


 


Valitan spammia, jos tulee useampaan ryhmään, kun  nyt ei näy poisyetulle palvelulle olevan omaa otsikkoa.


 


Eikä ole omaa otsikkoa myöskään omilla sivuilla, mistä jatkuvasti kehotetaan tarkistetamaan liittymien ja palveluiden tila.


 


Miksei sitä tiedotetta voinut edes laittaa sinne jos ei kerran asiakasrekisteristä kyetä löytämään tietoja, joiden siellä on pakko ollut koko ajan olla ajantasaisina?


 


 


edit Merja_J: otsikkoa muokattu


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Mikael_L Toinen samansisältöinen ketju löytyykin täältä, joten jatketaan juttua siellä. Eli aiheesta kiinnostuneet voivat tulla juttelemaan tuonne aiemmin aloitettuun ketjuun.

Vastaa