Tietoturva kahdelle perheen aikuiselle

  • 11 December 2018
  • 5 kommenttia
  • 28 katselukertaa

Ajattelin tilata telia turvapaketin kolmelle koneelle. Minun puhelimeeni ja tablettiini (molemmissa telia-sim-kortti) sekä mieheni wifi-tablettiin. Onnistuuko miehen koneeseen vaikka on eri henkilö kuin minä?


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Motony ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Kyllä onnistuu. Tilaat omalla nimelläsi Telia turvapaketti 3:lle laitteelle ja asennat myös miehesi koneeseen (wifi-tablettiin).


Minulla on 5:lle laitteelle ja kaksi niistä on miehen tabletti ja puhelin, loput minun laitteita.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei.


 


Ei tuo silleen tarkista, että kuka laitetta käyttää. Asennusvaiheessa pitää vain kerran käyttää Telian tunnuksia, että tunnistaa asiakkuuden ja aktivoi tuotteen. Sen jälkeen käyttöä voi jatkaa aivan normaalisti. Mahdollisista lisenssiehdoista en osaa sanoa mitään, mutta en usko, että Telian tai F-securen top 1 prioriteettina on tutkia tilauksien aktivointeja ja laitteiden käyttäjiä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Siis kun olet tilannut Telia Turvapaketin ja kirjaudut ensin omalle laitteellesi omilla tunnuksilla niin voit ladata Telia Turvapaketti sovelluksen sovelluskaupasta (Play kauppa tai App Store riippuen käyttöjärjestelmästä) miehesi tablettiin ja kirjaudut siihen sovellukseen omilla tunnuksilla ;)


 


Täällä ohjeita asennukseen : https://www.telia.fi/asiakastuki/palvelut/turvapaketti/turvapaketti-kayttoonotto

Kiva! Kiitos vastauksesta ja Hyvää Joulua:)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hyvää Joulua sinullekin ja perheellesi! ??

Vastaa