Tietoturvan asennus ja kirjautumisen epäonnistuminen

  • 18 April 2019
  • 1 kommentti
  • 13 katselukertaa

Turvapaketin asennus ei hyväksy kirjautumista. Ei Teliatunnuksilla, ei pankkitunnuksilla eikä mobiilivarmenteella. Tulee ilmoitus kirjautuminen epäonnistui. Ota yhteyttä palveluntarjoajaan.


 


Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@feel4you@  kirjoitti:

Turvapaketin asennus ei hyväksy kirjautumista. Ei Teliatunnuksilla, ei pankkitunnuksilla eikä mobiilivarmenteella. Tulee ilmoitus kirjautuminen epäonnistui. Ota yhteyttä palveluntarjoajaan.


 




Onko sinulla jo siis Turvapaketti tilattuna, ja nyt olet nimenomaan asennusvaiheessa? Oletko vastaanottanut sähköpostiisi "Ota käyttöön" viestin? Turvapaketin voi tilata verkkokaupasta, omilta asiakassivuilta, tai asiakaspalvelun kautta. Kun tilaus on käsitelty, tulee tuo "Ota käyttöön" -viesti, ja tämän jälkeen asennus onnistuu haluamallesi laitteelle/laitteille.


 


Täällä on vielä hyvä ohje käyttöönottoon, ohjeen mukaan kannattaa tarkistaa ainakin nämä ennen asennusta: 



  • Tietokoneesi käyttöjärjestelmä on ajan tasalla.

  • Olet poistanut koneelta vanhan tietoturvaohjelman.

  • Olet kirjautunut koneelle järjestelmänvalvojan oikeuksilla.

  • Sinulla on Telia-tunnus. Telia-tunnus on sama, jolla kirjaudut Teliaan.
    Uuden tunnuksen luonti edellyttää tunnistautumista verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

  • Tietokone on yhteydessä internetiin.


 Oletko aiemmin kirjautunut asiakassivuillesi onnistuneesti? 


 


 

Vastaa