Turvapaketin asennus


Kunniamerkki +4

Hankin juuri telia kaupasta kannettavan Acer Aspire3, jossa on valmiiksiasennettuna Norton Security.

Haluaisin asentaa tilalle Telian turvapaketin.

Norton tulee ilmeisesti poistaa ennen paketin asentamista?

Riittääkö poistotyökaluksi windowsin oma ohjauspaneelista löytyvä?

Sujuuko asennus sillä poistamisen jälkeen ilman kommervenkkejä vai kannattaako käyttää muita poistotyökaluja ja jos niin mitä suosittelette?

Kiitän pikaisesta vastauksesta.


4 kommenttia

Ennen turvapaketin asentamista kannattaa nuo vanhat ohjelmistot poistaa. Poistotyökaluksi riittää kun poistat esimerkiksi juuri tuolta ohjauspaneelin kautta. 
Tarkempia ohjeistuksia käyttöönottoon löydät täältä. :) 
Pitäisi sujua kyllä varsin näppärästi tuon jälkeen. Ja jos jotain ihmeellistä tulee, asennusohjelmisto kyllä ilmoittaa siitä. 

Kunniamerkki +5

Norton turvapaketti on puolueettomien testien mukaan yksi parhaista markkinoilla, paljon parempi kuin F-Secure joka oli testin hännillä.

Minä olin F-Securen käyttäjä kymmeniä vuosia kunnes nyt lisenssin umpeuduttua päätin nyt etsiä myös muitakin vaihtoehtoja kalliin Securen tilalle ja törmäsin tähän tietoturva ohjelmien testiin ja hämmästyin kun voittaja löysi 100% kaikki virukset ja F-Secure vain 80% joka oli testin huonoin. Valitsinkin sitten uudeksi virustorjunta ohjelmaksi testin voittajan joka oli myös lähes puolta halvempi kuin F-Secure.

Hämmästykseni oli kuitenkin suuri kun uusi virustorjunta löysi heti ensi tarkatuksessa 10 haittaohjelmaa minun iMacistä joita Secure ei ollut koskaan löytänyt...heräsi kysymys montakohan vuotta ne ovat siellä mellastaneet ja voisiko kaksi rikkoutunutta kovalevyä olla myös niiden syytä?


@Kari2015@  kirjoitti:

Norton turvapaketti on puolueettomien testien mukaan yksi parhaista markkinoilla, paljon parempi kuin F-Secure joka oli testin hännillä.

Minä olin F-Securen käyttäjä kymmeniä vuosia kunnes nyt lisenssin umpeuduttua päätin nyt etsiä myös muitakin vaihtoehtoja kalliin Securen tilalle ja törmäsin tähän tietoturva ohjelmien testiin ja hämmästyin kun voittaja löysi 100% kaikki virukset ja F-Secure vain 80% joka oli testin huonoin. Valitsinkin sitten uudeksi virustorjunta ohjelmaksi testin voittajan joka oli myös lähes puolta halvempi kuin F-Secure.

Hämmästykseni oli kuitenkin suuri kun uusi virustorjunta löysi heti ensi tarkatuksessa 10 haittaohjelmaa minun iMacistä joita Secure ei ollut koskaan löytänyt...heräsi kysymys montakohan vuotta ne ovat siellä mellastaneet ja voisiko kaksi rikkoutunutta kovalevyä olla myös niiden syytä?


Mitkä on nää  puolueettomat tahot   olis hyvä niistäkin kertoa   mikään tietoturva ohjelma ei ole täydellinen  mikään ei löydä kaikkia    viruksia

 olen kanssa  kuullut että f-secure   ei olis enään niin hyvä kuuin ennen  mutta kuitenkin   olisi  hyvä jos   antauis linkin    viittaukseen   mihin tulokseen viittaa  tai edes kertoo  mistä tuloksesta  on  kyse

 muuten  viestisi  puoleettomista  testeistä on turha

 jos itse ei pääse  tarkastaan artikkelia  koska  silloin on  kyse vaan  sun  mielipide vastaan alottajan   mielipide 

Kunniamerkki +5

https://www.virustorjuntaohjelmat.com/bitdefender/


@MMALINEN@  kirjoitti:

@Kari2015@  kirjoitti:

Norton turvapaketti on puolueettomien testien mukaan yksi parhaista markkinoilla, paljon parempi kuin F-Secure joka oli testin hännillä.

Minä olin F-Securen käyttäjä kymmeniä vuosia kunnes nyt lisenssin umpeuduttua päätin nyt etsiä myös muitakin vaihtoehtoja kalliin Securen tilalle ja törmäsin tähän tietoturva ohjelmien testiin ja hämmästyin kun voittaja löysi 100% kaikki virukset ja F-Secure vain 80% joka oli testin huonoin. Valitsinkin sitten uudeksi virustorjunta ohjelmaksi testin voittajan joka oli myös lähes puolta halvempi kuin F-Secure.

Hämmästykseni oli kuitenkin suuri kun uusi virustorjunta löysi heti ensi tarkatuksessa 10 haittaohjelmaa minun iMacistä joita Secure ei ollut koskaan löytänyt...heräsi kysymys montakohan vuotta ne ovat siellä mellastaneet ja voisiko kaksi rikkoutunutta kovalevyä olla myös niiden syytä?


Mitkä on nää  puolueettomat tahot   olis hyvä niistäkin kertoa   mikään tietoturva ohjelma ei ole täydellinen  mikään ei löydä kaikkia    viruksia

 olen kanssa  kuullut että f-secure   ei olis enään niin hyvä kuuin ennen  mutta kuitenkin   olisi  hyvä jos   antauis linkin    viittaukseen   mihin tulokseen viittaa  tai edes kertoo  mistä tuloksesta  on  kyse

 muuten  viestisi  puoleettomista  testeistä on turha

 jos itse ei pääse  tarkastaan artikkelia  koska  silloin on  kyse vaan  sun  mielipide vastaan alottajan   mielipide 


En laittanut tarkempia testitietoja tarkoituksella tänne koska jotkut voi tulkita sen mainostamiseksi, mutta tässä nyt on kun pyysitte ja hankintanikin näkyy tuossa. Tuossa jutussani kerroinkin omasta kokemuksestani joka todistaa että aikamoisia eroja virustorjunta ohjelmissa kyllä on kun toisissa saa kymmeniä viruksia mellastaa tietoturvan sitä löytämättä ja toinen löytää heti, mutta jokainenhan voi päättää itse ajaako mersulla vai ladalla.

https://www.virustorjuntaohjelmat.com/bitdefender/

Vastaa