Voinko pystyttää keskusteluforumin omalle www-sivulle?

  • 17 March 2015
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Saanko omalle nettisivulleni pystyyn foorumin? Softa esim. Simple Machines: sen Tekniset tiedot täällä. Muuta en sen tekniikasta tiedä.

 

Kuka osaisi auttaa?

 

Terv.

 

Kalle


5 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Meidän laajakaistan mukana tuleva nettisivutila ei riitä millään tuollaisten keskustelupalstojen ylläpitoon. Tila on liian pieni ja lisäksi meillä ei ole tarjota asiakkaille tietokantoja, joita tuollaiset järjestelmät vaatisi. Käytännössä sinun kannattaisi ottaa jokin webhotelli-paketti, johon pystyt rakentamaan tuollaisen systeemin.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Minulla on webbipalvelu kokemusta useista eri palvelimista ja tietokannoista. Itse ylläpidän omia verkkosivuja ja tietokantoja, sekä sähköpostipalveluja omilla palvelimilla.

 

Kuten @NikoNo  kertoi, jo että keskustelufoorumit vaativat tietokannan toimiakseen, sillä foorumissa pitää kirjoittaa uutta materiaalia (tekstiä) usein.

 

Laita vaikka privana viestiä niin voin ehdotella sinulle järkevää pakettia. 

Ookoo. Nimenomaan tuota kysyin ja vastaus on näemmä kielteinen. Ei nouse BBS Soneran minulle varaaamalle tilaan, joten se siitä. Nyt pitää lähteä vuokraamaan omaa tilaa vapailta markkinoilta. Toivottavasti löytyy!

Vastauksia miten edetä näkyi jo olevan ainakin yksi. Joten kiitos vain Soneralle näistä.

// jerkalle

Privana??

Kenelle?

Vai onko täällä olemassa jokin private oma vastausmahdollisuus?

 

// jerkalle


@olkitu kirjoitti:

Minulla on webbipalvelu kokemusta useista eri palvelimista ja tietokannoista. Itse ylläpidän omia verkkosivuja ja tietokantoja, sekä sähköpostipalveluja omilla palvelimilla.

 

Kuten @NikoNo  kertoi, jo että keskustelufoorumit vaativat tietokannan toimiakseen, sillä foorumissa pitää kirjoittaa uutta materiaalia (tekstiä) usein.

 

Laita vaikka privana viestiä niin voin ehdotella sinulle järkevää pakettia. 


 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Kyllä... yksityisviestejä voi lähettää... Sonera Klaanin käyttäjälle...

 

Tosta pääset profiilisi: http://klaani.sonera.fi/t5/user/viewprofilepage/user-id/27017 ja sieltä sitten yksityisviestit... 

 

Webhotelleja saa Suomesta reilu 10€ hintaan ja ulkomailla hieman allekkin... Luetettavuus sitten eri asia kun hinta on alhainen...

 

Mutta tieto ja taitoa aina vaatii foorumin ylläpito... Kun foorumilla on kirjautuminen mekanismi niin foorumilla pitäisi olla SSL todennus... 

Vastaa