avast asiaa


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

onko avast premiere riittävä suoja windows10 järjestelmään siis kotikäyttäjälle suunattu avastin premiere versio vai tarviiko hankkia avastin yrityskäyttöön suunattu versio vai pärjäänkö aivan hyvin avastin kotikäyttäjälle tarkoitetulla premiere versiolla ja onko se torjunta ohjelma parempi kun kasper ky tai eset smart security eli onko avast yksi parhaita torjunta ohjelmia ja riittääkö kun kone on suojattu avast premiere ohjelmalla ja malmwarebytes ohjelmalla ja järjestelmä on windows10 ja smart screen käytössä ja käyttäjätilien valvonta niin onko mun tietokone nyt riittävän vahvasti suojattu kaikilta mahollisilta uhilta ja onko avast tunnetuin ja parhain tietoturva ohjelma olen saanut sen käsityksen kun sitä käyttää 250 000 000 ihmistä mutta mikä on totuus asiasta onko avast yksi parhaita tietoturva ohjelmia vai ei


2 kommenttia

Kunniamerkki +14

Kyllä se ihan riittävä on normaalissa kotikäytössä, yrityskäyttöön tarkoitetussa versiossa voi olla jotain lisäominaisuuksia mutta niitä ei kotikäyttäjä yleensä tarvitse. Myös Windows 10:n oma virustorjunta softa on ihan riittävä mielestäni. Eri ohjelmia ja niiden testituloksia voit vertailla mm https://www.av-test.org/en/ tuolla. Reitittimissä ja modeemeissa on yleensä jonkinlainen palomuuri, samoin kun win10:ssä oletuksena päällä niin softamuurin erilliselle asennukselle ei yleensä ole tarvetta myöskään.

Paras suoja on se, että käyttää itse järkeä millä sivuilla vierailee ja mitä netin kautta lataa ja mistä.

Microsoftin ilmaiset ohjelmat on tarpeeksi hyvät esim.  Defender, joka tutkii taustalla koko ajan. 

 

Tuskin tarvitsee mitään maksullisia ohjelmia koti koneelle,  kun ketään ei kiinnosta tavallisen käyttäjän tekemiset.  Jos kuitenkin koti koneeseen ladataan määrättyjä tiedostoja,  niin Defender tutkii heti onko mahdollisesti "kuokkavieraita"  mukana. 

Yrityksille on omat ohjelmat,  kun yleensä niihin ensimmäisenä isketään. 

 

Yli 20 vuoden aikana on tullut huomattua,  että tavallinen käyttäjä ei tarvitse maksullisesta turvaohjelmasta kuin pienen osan ja  yritykset yrittävät myydä tavalliselle käyttäjälle täyden paketin hinnalla. 

 

 

Vastaa