kumman pidän


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

kumpia on järkeä pitää asentaja kerkesi jo asentaa erillisen pci express verkkokortin kun äänikorttia ei voinut erillistä asentaa kun paikkoja oli vain yksi mutta isosiskon mies voi vielä muuttaa asiaa jos tein väärän päätöksen mulla on sound blaster recon 3di intekroitu äänipiiri emolevyllä ja tällä hetkellä intelin erillinen verkkokortti käytössä jonka ajureita kehuttu mutta kumpi korteista kannattaa pitää jos pitää valita että pitää erillisen verkkokortin tai erillisen äänikortin joka on sound blaster autigy rx kun verkkokortti intekroituki on gigabitin samoin kun erillinen verkkokortti on gigabitin niin onko järkevämpää jos voi valita kun paikkoja vain yksi niin vain yhden pci express laitteen käyttöön niin onko järkevämpää pitää erillinen verkkokortti vai valitako erillinen äänikortti kertokaa kaikki mielipiteitä tähän saa vastata useat eri asiantuntijat ja tavalliset ihmiset haluan perusteluita että kumpi kannattaa pitää erillinen verkkokortti vai erillinen äänikortti kummasta on enempi iloa kun itse en suurta eroa nopeutessa erillisellä verkkokortilla huomanut ja nopeustestikään ei suurta eroa antanut


3 kommenttia

Voisitko  hieman avata minkälaista käyttöä sinulla on tietokoneella. Pelaatko enemmä vai onko normaalia nettisurffailua?

Riippuu hieman,  kumpaa käytät enemmän.

 

Minä itse valitsisin verkkokortin,   jossa tietty on lähiverkko. Nykyään emolevyillä on ihan tarpeeksi hyvä integroitu äänikortti. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

mutta mun emolevyn äänikortti on 3 vuotta vanha se on z86 emolevyn jossa intel i7 suoritin äänikortti joka on sound blaster recon 3di niin pidänkö erillisen verkkokortin vai kun isosiskon mies on meillä lomalla käskenkö sen poistaa asennetun verkkokortin ja asentaa erillisen äänikortin sound blaster autigy rx merkkisen kummasta hyötyy enempi kun on valokuitu internet erillisestä verkkokortista vai erillisestä äänikortista

Vastaa