laajakaistan irtisanominen

  • 13 February 2016
  • 1 kommentti
  • 12 katselukertaa

Hei asiakaspalvelu.


 


Olen jo jonkin aikaa yrittänyt saada teihin yhteyttä, mutta monta kertaa turhaan. 13.helmikuuta asiakaspalvelusta soitettiin ja sen tiimoilta haluan vielä tarkentaa asioita.


Nyt siis irtisanoisin laajakaistasopimukseni, joka minulla on ollut jo yli 10 vuotta. Liittymänumeroni on 333-xxxxxx. Tämä liittymä on näiden yli kymmenen vuoden aikana ollut ainoa, joka on ollut mahdollista tälle alueelle. Olemme nyt kuitenkin saaneet alueellemme uuden toimivan tukiaseman, johon voimme liittää myös mobiililaitteemme ja lapsemme käydessään voivat käyttää omia laitteitaan.


Koska hoidin Soneran jatkoliittymän vaihdon puhelinviesteillä , enkä tässä iässä ( 72 ) joulukiireiden juuri ollessa pahimmillaan voinut millään muistaa tällaisia viestejä, kun minulle esitettiin jatkoa pian, kuitenkin vasta tammikuussa loppuvalle edelliselle sopimukselle. Ja ovelasti taas määräaikaissopimus, joka ei kuitenkaan ollut sen edullisempi kuin toistaiseksi voimassa oleva. Nyt minulle tammikuun alussa esitettiin uutta liittymää, joka eläketuloihin tuntuu paljon sopivammalta ja ehdot ovat hyviä. Teidän aikaisempi sopimuksenne olisi kestänyt tammikuun 16. päivään ja ensimmäisen kerran yhteydenottoa yrittäessäni 14 vuorokauden irtisanomisaikaa oli vielä jäljellä.


Sopimusta uusittaessa oli kai sanottu, että vahvistus tulee sähköpostiin, muttei varmistettu mihin sähköpostiin. Teillä oli minulta väärä sähköpostiosoite ja siksi en ole mitään vahvistusta nähnyt.Minusta myyjän on varmistettava, että lähetettävät tärkeät sopimukset tulevat perille ja heidän tulee varmistaa, että käytössä on oikea sähköpostiosoite.Tällaista sopimusta ei voi tehdä pelkillä tekstiviesteillä.


edellisellä kerralla 2014 sain vielä paperisen vahvistuksen ja se on helppo löytää ja todeta, että tällainen sopimus on tehty.


Valitettavasti olen nyt irroittanut modeemin verkosta enkä sitä ole nyt yli kuukauteen käyttänyt, joten tuntuu epäoikeudenmukaiselta maksaa sellaisesta. Lasku joka minulle tuli verkkopankiin oli 37,70 e. ja sopimuksessa kerrottiin tekstarissa että maksu on 29,90 e. Miksi melkein kymmenen euron ero?


  Ystävällisin terveisin ja vastausta odottaen Irja xxx. xxx xxx @gmail.com


 


Edit Tero: Poistin yksilöintitiedot


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei ja tervetuloa Klaanin!


 


Ihan ensiksi on ikävästi todettava, että Klaanissa ei voida käsitellä liittymäasioita yksilöllisellä tasolla, jotka vaativat käyttäjän tunnistautuminen. Klaani on verkkoyhteisö ja keskustelupalsta, jossa asioita käsitellään yleisellä tasolla.


 


Toiseksi, viestissäsi näyttää olevan henkilökohtaisia tietoja (oikea nimi,.sopimusnumero, s-postiosoite). Viestikenttään vasemmassa reunassa on aukeava valikko, josta voit päästä muokkaamaan viestiä.


 


Soneran viralliset palveluja avata on listattu täällä:


 https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta


Noista voi valita mieleisensä yhteydenottokanavan.


 


T.Purnipsi

Vastaa