Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Lapinleimu_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

"Tallentava digiboksisi ei ole verkossa."

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve!

Minulla on Motorola VIP1853 -digiboksi.

Kun yritän tehdä televisio-ohjelmia tallenuksia macin kautta, sivu ilmoittaa, että tallennus ei ole mahdollista, kosa ”tallentava digiboksisi ei ole yhteydessä verkkoon”. Näin ei ollut alussa. Tallennus onnistuu toki saman päivän lähetyksistä (verkkoon), mutta jos haluan hakea esille seuraavat sarjan ohjelmat, niiden tallentaminen ei onnistu verkkoonkaan.

Olen resetoinut boksin nyt kaksi kertaa ja sulkenut reitittimen niinikään. Nyt sentään ohjelman tallentaminen onnistuu televisiosta - ja myös tallennetun ohjelman poistaminenkin. Sekin nimittäin lakkasi jossakin vaiheessa toimimasta kaukosäätimen avulla. Tosin ne muokkaukset pystyin tekemään puolestani tietokoneesta käsin!

Nettisivunne ovat nyt osoittautuneet myös hyvin epävakaiksi nimenomaan ohjelmatallennusten kohdalla. Voiko ongelma olla kenties siinä? Käytössäni on Applen uusin käyttöjärjestelmä Yosemite. Alun ongelma ilmeni vasta tänä aamuna.

Mitä siis teen?
4 vastausta
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Lapinleimu,

Tällä hetkellä Viihteessä on vikaa, että etätallennus kovalevylle ei onnistu ja antaa juuri tuota mainitsemaasi virheilmoitusta. Vika on meillä korjauksessa.

Kerrotko vielä hieman tarkemmin, että minkälaista ongelmaa muuten tuon Yosemiten kanssa on ollut sivuillamme?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Lapinleimu_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi!

Ohjelmasivut tallentuvat hitaasti. Hetken aikaa menee ja sitten jostakin ilmestyy valkoinen neliö, joka peittää osan sivusta. Tämä sama näytti toistuvan nyt myös kirjautuessani omille sivuille - tosin se ei ollut enää edes valkoinen, paikalleen jämähtänyt kuvio, vaan nyt se oli hetken sahalaitainen kadoten saman tien. Tätä ongelmaa ei ollut aikaisemman käyttöjärjestelmän aikana.
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Lapinleimu,

Tallennesivuilla voi kyllä pientä viivettä olla. Mitä selainta käytät ja olitko jo testannut toisella selaimella?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Lapinleimu_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,

Safari (uusin 8.0). Aika etenkin ohjelmasivun latautumiseen 15 sekuntia. Sivulla liikkuminen aiheuttaa heti häiriön. Alkuillasta sain jopa tallennettua digoboksiin. Äsken ei enää onnistunut.

Kotona työpaikan läppäri, jossa explorer, uusin versio - vasteaika 3 sekuntia. Tallennus onnistuu kitkatta.
Tämän osion uusimmat keskustelut