peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58118 Jäsentä
161847 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

"Tallentava digiboksisi ei ole verkossa."



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎01-10-2013
Kirjoituksia: 4
1/5

"Tallentava digiboksisi ei ole verkossa."

Terve!

Minulla on Motorola VIP1853 -digiboksi.

Kun yritän tehdä televisio-ohjelmia tallenuksia macin kautta, sivu ilmoittaa, että tallennus ei ole mahdollista, kosa ”tallentava digiboksisi ei ole yhteydessä verkkoon”. Näin ei ollut alussa. Tallennus onnistuu toki saman päivän lähetyksistä (verkkoon), mutta jos haluan hakea esille seuraavat sarjan ohjelmat, niiden tallentaminen ei onnistu verkkoonkaan.

Olen resetoinut boksin nyt kaksi kertaa ja sulkenut reitittimen niinikään. Nyt sentään ohjelman tallentaminen onnistuu televisiosta - ja myös tallennetun ohjelman poistaminenkin. Sekin nimittäin lakkasi jossakin vaiheessa toimimasta kaukosäätimen avulla. Tosin ne muokkaukset pystyin tekemään puolestani tietokoneesta käsin!

Nettisivunne ovat nyt osoittautuneet myös hyvin epävakaiksi nimenomaan ohjelmatallennusten kohdalla. Voiko ongelma olla kenties siinä? Käytössäni on Applen uusin käyttöjärjestelmä Yosemite. Alun ongelma ilmeni vasta tänä aamuna.

Mitä siis teen?
0 tykkäystä
4 vastausta
Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-05-2014
Kirjoituksia: 312
2/5

Re: "Tallentava digiboksisi ei ole verkossa."

Hei Lapinleimu,

Tällä hetkellä Viihteessä on vikaa, että etätallennus kovalevylle ei onnistu ja antaa juuri tuota mainitsemaasi virheilmoitusta. Vika on meillä korjauksessa.

Kerrotko vielä hieman tarkemmin, että minkälaista ongelmaa muuten tuon Yosemiten kanssa on ollut sivuillamme?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎01-10-2013
Kirjoituksia: 4
3/5

Re: "Tallentava digiboksisi ei ole verkossa."

Moi!

Ohjelmasivut tallentuvat hitaasti. Hetken aikaa menee ja sitten jostakin ilmestyy valkoinen neliö, joka peittää osan sivusta. Tämä sama näytti toistuvan nyt myös kirjautuessani omille sivuille - tosin se ei ollut enää edes valkoinen, paikalleen jämähtänyt kuvio, vaan nyt se oli hetken sahalaitainen kadoten saman tien. Tätä ongelmaa ei ollut aikaisemman käyttöjärjestelmän aikana.
0 tykkäystä
Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-05-2014
Kirjoituksia: 312
4/5

Re: "Tallentava digiboksisi ei ole verkossa."

Moi Lapinleimu,

Tallennesivuilla voi kyllä pientä viivettä olla. Mitä selainta käytät ja olitko jo testannut toisella selaimella?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎01-10-2013
Kirjoituksia: 4
5/5

Re: "Tallentava digiboksisi ei ole verkossa."

Moi,

Safari (uusin 8.0). Aika etenkin ohjelmasivun latautumiseen 15 sekuntia. Sivulla liikkuminen aiheuttaa heti häiriön. Alkuillasta sain jopa tallennettua digoboksiin. Äsken ei enää onnistunut.

Kotona työpaikan läppäri, jossa explorer, uusin versio - vasteaika 3 sekuntia. Tallennus onnistuu kitkatta.
0 tykkäystä