Miten voin tilata nettikaupasta?

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Terve!

Miten voin tilata minikannettavan joka on tarjouksessa 29,90kk, johon saa netin kautta tilattuna nopeimman yhteyden? Homma tökkii siinä vaiheessa kun haluaisin maksaa....minulla on tilit Handelsbankenissa ja S-pankissa......kumpikaan ei käy????????
Tilaisin sen firmani nimiin. En haluaisin ottaa huonompaa tarjousta, ja ostaa sitä kaupasta vain sen takia ettei teillä käy minun pankkini.....
Yritin myös päästä täyttämään jonkun yhteydenottolomakkeen, mutta en pääse sinne sivulle. Väittää salasani olevan väärä...ei ole!!!! Yritin myös soittaa asiakaspalveluun...jonotusaika 30min......

hehe meinaa hermo mennä ;)

Kiitos 🙂

4 kommenttia

Tällä hetkellä verkkopankkitunnistautuminen toimii verkkokaupassamme vain Nordeassa, Osuuspankissa/Pohjolassa, Aktiassa sekä Säästö-/Paikallisosuuspankissa. Jos et muista tunnuksiasi Omille sivuille, jää ainoaksi mahdollisuudeksi soittaa asiakaspalveluumme.

Jos jonotusaika on yli 4 minuuttia, voit myös aktivoida takaisinsoiton, jolloin sinuun pyritään olemaan yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Avasin tunnukseni tänään ja minulla on ne sähköpostissani, joten ne ovat varmasti oikeat.
Yritin soittaa, ja olin jonossa 9min eikä sinä aikana kerrottu miten voin saada takaisinsoiton??
Onko mitään muuta mahdollisuutta saada joku ottamaan minuun yhteyttä?

Kiitos 🙂
Minikannettavan tilaamiseen yksi vaihtoehto on Myyntipalvelun maksuton numero 0800 133133.

Toimimaton käyttäjätunnus & salasana yhdistelmä pitäisi hoitaa kuntoon joko Vika- tai Asiakaspalvelun kautta, eli soitto joko 0206 90101 tai 0200 17000. Tunnukset lähtevät toimimaan todennäköisesti pelkällä salasanan vaihdolla. Toisaalta jos uudessa käyttäjätunnuksessa on jotain vialla, olisi Vikapalvelu oikea paikka saada asia kerralla kuntoon.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Hei!

Kiitoksia vastauksesta!
Sain homman hoidettua kun kävin Soneran liikkeessä. Sieltä sain saman koneen ja samoilla tarjouksilla, vaikka piti olla vain nettitarjous. Kaikki siis hyvin 🙂.

Vastaa