thomson tg789vn firmware päivityspyyntö

  • 11 December 2014
  • 72 kommenttia
  • 131 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Hei! Minulla on tällä hetkellä versio 8.C.H.2 ja toivoisin päivitystä uusimpaan kiitos!

72 kommenttia

Hei Venne-70,

Päivityspyyntö laitettu eteenpäin. Saat tekstiviestillä kuittausta kun on valmista.
Oisko mahdollista saada uusin firmware ja samalla myös portti 4 siltaavaksi? Nykyinen fw on 8.C.H.2
Hei mysthicas!

Laitoin päivityspyyntöä eteenpäin tuon nelosportin siltauksen kera.
Moi
Saanko päivityksen, jos olisi apua
pätkivään sonera viihteen käyttöön.(nykyinen 8.C.H.2)
Moi hkotamak!

Välitin päivityspyynnön eteenpäin, pidä laite päällä. Saat viestin kun firmis on päivitetty.
Hei.

Olisiko mahdollista saada uusin firmware ja portti 4 siltaavaksi? Nykyinen fw on 8.C.H.2
Hei archemondo,

Laitoin pyynnön menemään. Ilmoitellaan tekstiviestillä kun on valmista.
Hei,

Päivityspyyntöä, nykyinen firmware 8.C.H.2. Kiitos!
Ja jos vielä saisi 4. portin siltavaksi, kiitoksia!
Hei

Jos uusin firmis tukee NTFS -levyjä USB -portissa (kuten olen jostain ymmärtävinäni), niin saisinko myös päivityksen.

T: Raisa
Moi raisa,

Tällä ainakin FAT32- ja EXT2-levyt toimii. Laitan päivityspyyntöä eteenpäin niin varmistetaan samalla tuo NTFS:n toimivuus.
tryptoman kirjoitti:
Hei! Minulla on tällä hetkellä versio 8.C.H.2 ja toivoisin päivitystä uusimpaan kiitos!


Kelpaisi myös kiitos!
Moi niihkali65,

Laitoin ohjelmistopäivityksestä työpyynnön eteenpäin. Saat kuittauksen tekstarilla, kun homma on kunnossa!

Hei, saisinko päivitystä tännekkin

8.C.H.2 on nyt
Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Tervehdys @maape_g ja kiva kun olet löytänyt tänne meidän uuteen Klaaniin!


 


Täällä uudessa yhteisössä ei pystytä käsittelemään asiakkaiden asiakastietoja tai liittymätietoja, joten sinun pitäisi tuo päivityspyyntö laittaa omien sivujen kautta palvelupyyntönä vikapalvelulle. Pystyvät sen sitten sitä kautta hoitamaan. Toinen vaihtoehto on soitella arkipäivänä suoraan vikapalveluun 020 690 101.

Miten selvitän nykyisen firmwaren ?

Itsellä versio 8. Jotain niin voisin myös tohon boxiin sen päivityksen ottaa jos auttais tuon wlanin toimimattomuuteen.

Moi @Jutzi85 ja tervetuloa Klaaniin! Ketjussa ylemänä @NikoNo jo vinkkasikin, että vikapalveluun yhteydenotto, niin saadaan homma eteenpäin. :)

tarvis kanssa päivityksen ja siltaavan 4 portin?

 

Lueppa tuo kirjoittamaasi edellinen viesti.

Saisiko päivitystä. Minulla on versio 8.C.H.2. ja jatkuvia yhteysongelmia. Olen vikailmoituksenkin tehnyt vaan eipä sieltä henkilö missään vaiheessa ehdottanut modeemin päivitystä. Näköjään muillakin on tämän kanssa ollut ongelmaa, niin voisi kokeilla ensiksi päivitystä.

 

Kiitos ja kumarrus!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei supakatti ja tervetuloa Klaaniin!


 


Klaanissa ei pystytä käsittelemään asiakkaiden asiakastietoja tai liittymätietoja, joten sinun pitäisi tuo päivityspyyntö laittaa omien sivujen kautta palvelupyyntönä vikapalvelulle. Pystyvät sen sitten sitä kautta hoitamaan. Toinen vaihtoehto on soitella arkipäivänä suoraan vikapalveluun 020 690 101.

Vastaa