windows update ongelmia


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

mulla on onkelmia windows7 pro 64 bittisen service pack1 päivittämisessä siis windows updaten 244 päivityksen lataamisessa ei onnistu päivitysten lataaminen ja alustin nyt windowsin ja asensin uutestaan ja asensin ajurit emolevyn cd niin tarvisin ne kolme microsoftin korjauspakettia jotka tekninen tuki microsoftilla osasi etätuen kautta laata niin tiedot niistä jotta saan windows7 pro 64 bit editon sp1 päivitykset laattua ja asennettua


 


 


edit: otsikkoa muokattu Merja_J


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@tero812 kirjoitti:

mulla on onkelmia windows7 pro 64 bittisen service pack1 päivittämisessä siis windows updaten 244 päivityksen lataamisessa ei onnistu päivitysten lataaminen ja alustin nyt windowsin ja asensin uutestaan ja asensin ajurit emolevyn cd niin tarvisin ne kolme microsoftin korjauspakettia jotka tekninen tuki microsoftilla osasi etätuen kautta laata niin tiedot niistä jotta saan windows7 pro 64 bit editon sp1 päivitykset laattua ja asennettua




Hei!


 


En oikein saanut kiinni kirjoituksesi sanomasta. 😞 Onko ongelma jo ratkennut Microsoftin tuen kanssa, saitko heiltä nuo tiedot? Vai onko ongelmia yhä jossain asiassa?

Ei välttämättä toimi niin vanhaan järjestelmään uusi service  pack1  versio. 

 

Minulla on Win 10.1 Pro  64 bit.  Hyvin pelittää. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

ei ole vielä ratkennut ja ne kolme korjaus pakettia korjaa ne windows7 pro 64 bit sp1 päivitys onkelmat mutta tarvin ne enkä tiiä niiten kolmen korjaus paketin nimiä 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

siis tarvin kolme korjaus pakettia windows7 päivitys onkelmien korjaamiseen eikä asia microsoftin kanssa ole vielä ratkennut

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Moro! Löytyisikö tuolta sopivaa työkalua : https://support.microsoft.com/fi-fi/kb/947821


 


Muista katsoa sopiva versio :)

Vastaa