Liittymän sulkeminen

  • 14 May 2017
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Terve! Minulta on tänään katkaistu laajakaistaliittymä. Määräaikainen sopimus 23.6 asti ja kaikki laskut maksettu. Itseasiassa olen maksanut vahingossa edellisen laskun triplana ja mitään ei ole hyvitetty. Kolme kertaa olen asiasta soittanut asiakaspalveluun ja joka kerta eri ihminen ja jokainen puhuu täyttä *******aa. Kyllä on niin ala-arvoista kohtelua saanut ja alkaa olemaan kiusaaamista tämmöinen toiminta.


1 kommentti

Hei @Suves71 ja tervetuloa yhteisöön!

Tässä asiassa sinun kannattaa olla yhteydessä tosiaan asiakaspalveluun. Esimerkiksi chatin kautta voisit selvitellä asiaa. Pääset chattiin kirjautumalla sisään telia.fi -sivustolle. Selaimen kautta chat löytyy sisään kirjautumisen jälkeen alhaalta oikealta.

Normaalisti ylimääräiset suoritukset kirjautuvat automaattisesti hyvittämään muita avoimia laskuja tai tulevalle laskulle hyvityksenä. Mikäli olet maksanut laskusi väärillä tiedoilla, joudutaan suoritus kohdistamaan käsipelillä ja silloin tarvitsemme sinulta tarkempia tietoja suorituksesta. Laskun viitetiedot ovat siksi tärkeitä, että ne yhdistävät maksun oikealle laskulle tai asiakkaalle.

Näkyykö ylimääräinen suoritus varmasti pankkitililläsi? Kannattaa vielä sieltä kurkata tilannetta. Asiakaspalvelu meidän päässä pääsee sitten katsomaan tilannettasi laskujen osalta tarkemmin ja tekemään tarvittaessa selvitystä suoritusten perään 🙂.

Vastaa