Identiteettivarkaus

  • 15 October 2018
  • 6 kommenttia
  • 12 katselukertaa

Niin mulla on liittymä puhelimeen ja tablettiin.SILTI juoksee Laajakaista lasku 11.75e/KK.Minä en ole tätä tilannut,en halua tätä enkä tarvitse tätä.Identiteettivarkautta epäilen koska molempiin laitteisiin on ilmestynyt ikoni mitä KUKAAN ei tunnista.Ei edes internet,löysimme kyllä sellaisen että niitä voi tehdä itse.Ihminen pyysi minut Hangoutsiin vartavasten sekä puhelimella että tabletilla ja lähetti kuvia mulle.Nyt tuo Obb tiedosto näkyy edelleen laitteissani.Olisiko lähettänyt jonkin haittaohjelman samalla ja tuo Laajakaistalasku on TÄYSI mysteeri minulle.Myös sellaisia tiedostoja on kuin coreapps,coretouching Jne mitä ennen ei ole ollut.Kumpikin laite OLISI VARMASTI hyviä mutta eivät ole KOSKAAN toimineet niinkuin pitää mm.puhelimen Wi-Fi MAC osoite on puhelimessani sama kuin meidän modeemissa!Olen ymmärtänyt että tuo pitäisi olla yksilöllinen.Puhelin on korjauksessa ja tabletti menee seuraavaksi.Puhelin hankittu Helmikuussa ja tabletti Toukokuussa.Ystäväni sanoi tavoitelleensa minua puoli vuotta saamatta kiinni.Tänään odotin 3tuntia virallista puhelua jota ei sitten ikinä tullutkaan.

Mitäs mieltä?Mitä pitäisi/voi tehdä?


6 kommenttia

Laajakaistalaskusta kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin katsotaan mistä se johtuu. Asiakaspalvelun saat helpoiten kiinni chatin kautta, jonne pääset kirjautumalla telia.fi:hin täällä. Chat-ikkuna ilmestyy kirjautumisen jälkeen sivun oikeaan alalaitaan.

Tehdasasetusten palautus voisi auttaa, jos puhelin tai tabletti ei toimi normaalisti. Oletko tätä jo kokeillut?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Verneri5!


 


Ottamatta kantaa noihin muihin probleemiin, niin tuon Laajakaista laskun taidan tietää mistä johtuu. Se tarkoittaa tuota sinun liittymää tablettiin, se kulkee laajakaista nimikkeellä.

Sinuna tekisin rikosilmoituksen. Aivan ensin varaisin asianajajalle/lakimiehelle ajan, Keskustelisin kuinka noin on voinut käydä, ja kenelle IP-osoite kuuluu, josta ko. tilauasta on jatkettu.

:

 


 

Moi ! Muuten toimisin näin MUTTA ei ole tapana tehdä sellaisia . Kiitos hyvästä neuvosta !!!

YKSIKÄÄN Samsung laite EI toimi . J5 2017 , TAB A 6 2016 , J6+ 2018 JNE .... Taitaa olla Samsung tili jollain väärällä ihmisellä ja samoin sähköposti ....

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Verneri5 !


 


Olisiko tästä apua:


https://www.samsung.com/fi/shop-faq/samsung-account/ 


Tuolla on ohje salasanan palautukseen ja jos sähköpostin salasana on vuotanut jollekin niin vaihda se myös ensitilassa.

Vastaa