Ihanat, kamalat ja rakkaat lemmikit

  • 22 February 2018
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Monilla meistä on lemmikkejä, jotka ovat rakkaita ja ihania. Toisinaan myös hieman raivostuttavia. Lemmikeillä saattaa olla tapoja jotka aiheuttavat harmaita hiuksia ja muita murheita. 

Alla on kissani Ursus (Meillä on siis 4 kissaa ja tämä on yksi niistä). 
Ursuksella on verivihollinen, usein myös talouspaperiksikin tituleerattu.


Aamulla herättyäni huomasin lattialla valkoista silppua, ja noustessani huomasin että sitä silppua oli jälleen kerran ympäri huushollia. Sitä oli lattioiden lisäksi pöydillä, tasoilla ja jopa vaatekaapissa. Silputtuna oli myös talouspaperirullan pahvihylsy.
Yleensä muistan talouspaperirullat laittaa pois näkyvistä tämän vuoksi, mutta toisinaan sattuu unohdus. Tästä voi syyttää vain itseään. :) 

Onko sun lemmikilläsi outoja tai päänvaivaa aiheuttavia tapoja tai muita hassuja juttuja? :) 


 


4 kommenttia

Kunniamerkki +14

Mulla on kanssa pari kissaa, ja toinen tykkää järsiä tiskiharjaa aina 😃 Samoin kelpaa myös muut harjat, joissa vastaavia harjaksia on 😃 Mikähän ihme lienee syynä tuohonkin :D

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Onhan näitä ihanuuksia meilläkin, kaksi huhtikuussa 1v täyttävää Maine Coon tyttökissulaista. ❤

Bella on kaikessa mukana, maailmasta ei niin paljon uteliaisuutta löydy että se olisi hänelle liikaa. Hän mm. tiskaa, pyykkää, pakkaa laukkuja, putsaa kissanhiekka-astiaa, katsoo telkkaria, pelaa xboxilla, viuhahtaa samantien ulko-ovelle vastaanottamaan muita perheenjäseniä tai tulevia vieraita.


Joskus, mutta harvemmin on tilanne toki sekin, että häntä ja Blackie-siskoaan ei voisi vähempää kiinnostaa. Silloin on mainio hetki ja parasta kissan elämässä maata pitkin pituuttaan olohuoneen pehmeääkin pehmeämmällä matolla. 🙂



 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

No meillä on maatiaiskissa, joka täyttää kohta 8 vuotta. Tietenkin on koirakin, kaukasian paimenkoiran ja alaskanmalamuutin risteytys. Täytti jo 8 vuotta.


Kissa se meillä niitä tihutöitä tekee tai no ainakin ärsyttävästi joskus yöllä herättää, koska haluaa leikkiä. Se steriloitiin viime keväänä ettei saisi enää pentuja ja nyt siitä itsestä on tullut kuin pentu jälleen ??


Yöllä joko raapii makuuhuoneen ovenpieltä tai jos ovi on auki niin raapii seinää korvan juuressa, jotta saa emännän herätettyä.: "Mulla on tylsää, tuu leikkimään mun kanssa ja mä haluan katsoa ulko-ovelta minkälainen ilma siellä on." ?


 


 


 

Siis toi yöherättely... Niin tuttua. :D 

Yksi kissoistani Arctos tahtoo nukkua mun vatsan päällä, pään päällä tai naaman vieressä. Ajoittain se herää ja rääkäisee sellasen Coonimaisen jukelittoman miukasun ja läpsii mua naamaan. Tai repii hiuksia. 
Koska pitäisi siis ihan varta vasten herätä keskellä yötä rapsuttamaan sitä. Sen mielestä. EI mun mielestä. 

Vastaa