Jääkiekon MM-kisat 2016 -veikkausketju


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10307 kommenttia

Suomen ensimmäinen peli käynnistyi mutta ei haittaa laitetaas veikkaukset käyntiin:


 


1) Turnauksen mitalikolmikko ja keskinäinen järjestys (nämä veikkaukset keskiviikkoon 11.5 mennessä)


2) Suomen pelien lopputulokset (näitä voi veikata aina siihen asti kunnes kyseisen pelin keikko tipahtaa jäähän)


 


Palkintoja ei ole luvassa, pidetään leikkimielinen skaba :)


24 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

1) Suomi-Slovakia -peliä ei voi enää veikata joten veikkaan mitalikolmikkoa


2) Kulta/Suomi, hopea/Ruotsi, pronssi/Venäjä


 


(ihan hatusta heitettynä :))

Kunniamerkki +2

Suomi voittaa! :smileylol:

-Muilla ei ole väliä, ei niitä kukaan jälkeenpäin muista.....:smileytongue:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Kyllä oli hienoa seurata kuinka nuori kaarti takoi maaleja Suomen avauspelissä. Uusi sukupolvi näyttäisi jyräävän 🙂 Toivottavasti hyvä fiilis ja rohkeus kantaa pitkin turnausta ja saadaan kolmas kulta Suomelle.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Eilistä Suomen peliä en kerennyt veikkaamaan mutta nyt olen ajoissa liikenteessä.


 


Suomi-USA menee Suomelle mutta niukemmin kuin edelliset. Veikkaan että peli päättyy Suomelle 3-2 :)


@TeroRe kirjoitti:

Eilistä Suomen peliä en kerennyt veikkaamaan mutta nyt olen ajoissa liikenteessä.


 


Suomi-USA menee Suomelle mutta niukemmin kuin edelliset. Veikkaan että peli päättyy Suomelle 3-2 :)




Onnea voittajalle !

Eikös se huomenna tuu Suomi-Unkari matsi? Mä veikkaan, että Suomi voittaa 5-0 :smileyvery-happy:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Ranska-Suomi alkaa kohta. Veikkaan tämänkin menevän Suomelle ja vieläpä aika selkeästi.


 


1-5 :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Suomi-Slovakia käynnistyy kohta. Tämäkin menee Suomelle, veikkaan 3-2 :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Mä nyt jatkan tätä yksinpuhelua kun olen aloittanutkin.


 


Kanada-Suomi, tämä on vaikea peli. Veikkaan että kanukit vie 4-2.

:D Kiva tietää, että jääkiekkoo taas pelaillaan. Vielä ei ole naapurit huutanut, ehkä pian? 

Henkilökohtaisesti en koskaan ole ymmärtänyt jääkiekosta mitään tai no muutenkaan näistä urheilulajeista. :P 

Viimeinen varsinainen urheilu jäi mulla Påminnen rinteeseen, tulin suurinta mäkeä alas tuhatta ja sataa (en osannut hidastaa), lopputulos että minä olen siellä metsässä sukset pystyssä huutaen. 

 

Varmaan jäänyt jonkun asteen trauma urheilusta.

 

Mutta veikataan Suomelle 4-1 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Jopa osui arvaus aika nappiin. Ikinä en olis ensimmäisen viiden minuutin aikana uskonut että Kanada ei saa ainuttakaan maalia koko matsissa. Mitenkähän käy sit seuraavassa Tanska matsissa, josko veikkais suomelle 3-1 :)

Nostetaan panoksia ja veikataan kaikki pudotuspelit ja finaalit samalta istumalta.

 

Puolivälierät:

Tsekki 4 - 2 USA: Usa on ollut huono koko kisojen ajan, ei vaan yliopistopoikien luistin kulje.

 

Kanada 6 - 1 Ruotsi: Ruotsi on ollu huono ja Kanada sai niin kovaa ryöpytystä Suomi pelissä että tulee kovaa päälle.

 

Suomi 5 - 0 Tanska: Saros maaliin, Koskinen lepää Venäjä peliä varten?

 

Venäjä 6 - 2 Saksa: Venäjällä on kova vauhti päällä.

 

Välierät:

Tsekki 1 - 5 Kanada: Tsekin puolustus ei riitä Kanadaa vastaan.

 

Suomi 3 - 1 Venäjä: Suomen puolustus riittää Venäjää vastaan.

 

Pronssi:

Tsekki 1 - 2 Venäjä

 

Kulta:

Kanada 2 - 2 Suomi, Ratkeaa joko jatkoajalla Kanadalle tai rankkareissa Suomelle.

 

 

, kiva että mun veikkaus osui melkein oikein. Vaikka en tiedä edes miten nuo pisteet annetaan. :) 

 

 

Kunniamerkki +2

:smileywink:  -Vieläkö kisa maalikarkeloista jatkuu?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Aloituspostaukseen laitoin että mitalikolmikkoa saapi viekata 11.5 asti joten se on nyt mennyt 🙂 Mutta tottakai leikkimielisesti kun ollaan mukana niin tuskin haittaa on vaikka veikkaapi edelleen. Ja Suomen pelejähän voi veikata aina siihen asti kun ko kiekko tipahtaa jäähän :)

Kunniamerkki +2

Suomi voittaa Tanskan vain 4-1. Täytyy säästellä loppupeleihin..... :smileywink:

5-2

Ei ne noin scheiße voi olla
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Tänään on tiukka peli, Suomi kohtaa Venäjän. Suomi vie kuitenkin tämänkin, luvuin 4-2 :)

luvuin 5-0

















Kunniamerkki +2

Illalla juhlitaan kultaa 3-2 voitolla Kanadasta, kanukkien toinen maali tulee lopussa kun ottavat maalivahdin pois ja pelaavat kuudella viittä vastaan..... :smileyvery-happy:

Suomi-Kanada päättyy 4-2 tulokseen ja Suomen viimeinen maali tehdään (Barkov) tyhjiin, eli kanukit ottavat maalivahdin pois reilut kaksi minuuttia ennen pelin päättymistä. :smileyhappy:

Kunniamerkki +2

@Jurikari kirjoitti:

Suomi-Kanada päättyy 4-2 tulokseen ja Suomen viimeinen maali tehdään (Barkov) tyhjiin, eli kanukit ottavat maalivahdin pois reilut kaksi minuuttia ennen pelin päättymistä. :smileyhappy:


-Tuo olisi ollut se toinen vaihtoehto....! :smileylol:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Samoilla linjoilla, Suomella on nyt niin vahva joukkue että voitto on selviö ja ainoa epäselvä on että mitkä on luvut. Itse veikkaan Suomelle 4-1

Kunniamerkki +2

Noooo, ei makeaa mahan täydeltä..... :smileyfrustrated:

-Johan kaksi kultaa junnut toi! :smileywink:

Vastaa