Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.
Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.
HAKUUNYhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.
TUTUSTUOsallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.
LUE LISÄÄ25-09-2018 06:28
Niin että kauanko kestää?
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
25-09-2018 07:04 — muokattu 25-09-2018 07:10
Hei @SaanaValkama1!
Ei ole itsellä kokemusta asiasta, mutta täällä sanotaan että pitäisi 14 vrk:ssa ( peruuttamis ilmoituksen saatuaan) : https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinm...
Sinun kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun asian selvittämiseksi, täällä yhteisössä ei voida hoitaa asiakkaan tunnistamista vaativia tehtäviä.
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
25-09-2018 07:42 — muokattu 25-09-2018 07:43
@kiisseli67 kirjoitti:
Hei SaanaValkama1!
Ei ole itsellä kokemusta asiasta, mutta täällä sanotaan että pitäisi 14 vrk:ssa ( peruuttamis ilmoituksen saatuaan) : https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinm...
Sinun kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun asian selvittämiseksi, täällä yhteisössä ei voida hoitaa asiakkaan tunnistamista vaativia tehtäviä.
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Hyvää huomenta vaan täältäkin!
Telian "Laitteen palauttaminen"-tukisivustolla kerrotaan seuraavaa:
---
"Palautuksen käsittelyaika on 2–3 viikkoa. Jos sinä aikana saat muita tilaukseesi liittyviä tilausvahvistuksia, ei sinun tarvitse reagoida niihin.
Kaikki tilaamasi palvelut poistetaan palautuksen käsittelyn yhteydessä, ja aiheettomat maksut hyvitetään laskultasi automaattisesti."
---
Tuo voisi antaa hyvin osviittaa palautuksen käsittelyajaksi, mutta Telian asiakaspalvelusta voi kysyä halutessaan lisätiedusteluja kuten @kiisseli67 mainitsi tästä. Voisinko jotenkin muutoin olla avuksi?
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.